Varför får jag ont ??!?!

onani

Ny medlem
Kön
Man
Varför får jag ont i huvudet när jag onanerar ?? :(
Har inte varit så innan.. Det har blivit så nu på sista tiden!
Behöver hjälp fort.. Måste kunna runka ju!!!!!!!! :(

Tack på förhand!

Onani är så skönt.. Men när ska jag förlora min oskuld ?

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Du kanske spänner dig? Jag har också fått ont i huvudet av att runka, och det har alltid berott på att jag spänt mig, typ alla muskler i kroppen och sånt. Det kan man få huvudvärk av, kallas till och med "spänningshuvudvärk". Slappna av i kroppen och spänn dig inte för att det måste gå snabbt eller så, testa att ta det jättelugnt och ha gott om tid och se om du ändå får huvudvärk.

gizzmo

Medlem
Kön
Man
kan oxå bero på högt blodtyck (som ökar när man onanerar eller har sex) kanske läge att söka läkare du behöver ju inte säga att det är just när du onanerar som du får huvudvärk kan ju dra till med att det är när du anstränger dig. Om du nu tycker att det är pinigt.

onani

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by anon

Hur gammal är du?
asså.. Det har du ej med att göra.. Och tack till er andra för svaren.. Det har lugnat sig nu!.. Tackar!

Onani är så skönt.. Men när ska jag förlora min oskuld ?

Richard

Ny medlem
Kön
Man
Jag får också en extrem huvudvärk när jag runkar inte alltid men ibland, jag tror att det emellanåt är ganska så vanligt, jag tror att det kommer av om man tvångsrunkar så utsätter man kroppen för en stor press för att få utlösning som gör att man får ont i huvudet.

onani

Ny medlem
Kön
Man
jag är 18, och jag vet varför man får ont i huvudet, det är för att du anstränger dig så mycket till orgasm så att du får ont i nacken, När du får ont i nacken så får du spänningshuvudverk i huvudet..
Drick mera vatten kan osså vara bra. Tackar..

Onani är så skönt.

Toppen