Ja kan bara hålla med,samma tillstånd härDärför att hela mig är fylld av sexuell energi
and so am IDärför att hela mig är fylld av sexuell energi
Så bra – allt annat kallas för tråkig överlevnad.and so am I
Ja typSå bra – allt annat kallas för tråkig överlevnad.
och vi blev ju inte beskaffade med de känselnerverna bara för att retas. Kan ju lika bra njuta av dem.Så bra – allt annat kallas för tråkig överlevnad.
Ja och man lär sig på riktigt att vara i nuet. Njutning = här och nu = det enda som betyder något.och vi blev ju inte beskaffade med de känselnerverna bara för att retas. Kan ju lika bra njuta av dem.
Jag håller med digJag gör det för att jag tycker det är skönt, för att jag e vrålkåt o måste lätta på trycket. Sen tycker jag om att runka, kan ibland gå, en dag o längta till kvällen. Att komma hem, kolla lite skön porr, fram med kuken o ha en lång o skön runkkväll!
Jag runkar min hårda kuk nu,jätteskönt..En fin tjej som blir knullad på tvn.och vi blev ju inte beskaffade med de känselnerverna bara för att retas. Kan ju lika bra njuta av dem.
Skönt och nyttigt att motionera prostatan. Tur det finns bra motiv till varför jag måste onaneraJust nu för att det är såååå skönt .., kan inte motstå de sköna runkstunderna