Veckans fantasi/önskan

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kanske svårt att förklara men jag kör på. Har gått och tänkt på hur det skulle vara att långsamt klä av en tjej, inte lämna en enda bit hud nedanför hårfästet okysst och sedan slicka henne tills tungan krampar. För att sedan låta det vara där, inget för mig.

Bara tanken på hennes varma hud och våta läppar gör mig hård nu :). Men sedan att tänka på vad som skulle kunna skett. Och sedan den rent egoistiska tanken på vad som kan tänkas röra sig i hennes huvud, funderar hon på vad hon kan göra för att toppa?

Nåväl, har blivit ett par sköna runk åt den tanken nu. Men när de väl kommer till kritan så är ni för läckra för att låta bli flickor :oops:. Men jag får väl försöka vara stark nästa gång...

Kuken

Medlem
Kön
Man
Veckans, dagens, årets, årtiondets önskan:

Att bara EN enda jävla gång få uppleva besvarad kärlek.

Sen kan jag dö i frid. Jag begär inte mer av livet. :(

Kön
Man
man behöver inte tänka : va ska hon göra för att toppa. ja gillar ibland att bara slicka flickvännen tills hon kommer o sen kanske dra en runk, men att hon inte ska behöva göra ngt förutom att njuta. nån gång per vecka iaf:)

tårtan

Ny medlem
Kön
Man
En dröm som jag har är två kvinnor (ovanligt va:)) Bli avriden och ha den andra kvinnan sittandes över mitt ansikte. Gärna en mulatt och en rödhårig. Får nog jobba hårt på den drömmen:D

Toppen