Har en ny fantasi, utspelar sig efter corona, så bastun är öppen på fotbollsklubben igen. Jag åker dit själv för att ta en bastu och koppla av själv för en gångs skull. Det har varit lite av den saken under pandemin. När ja är framme ser jag att det lyser i damernas omklädningsrum, ja ja, nån har väl glömt att släcka. Klär av mig och går in i duschen, mmm skönt. Sedan går jag mot bastun. Den är redan påslagen, går på tidur. Öppnar dörren, och där sitter mina två favoritmammor och hånglar samt smeker varandras bröst för fullt. Vad håll ni på med säger jag??? Ojdå säger dom, och ser väldigt skamsna ut. Det blir rapport på det här säger jag, nej inte det säger den ena. Kan vi göra nåt för att slippa det säger den andra. Kanske det säger jag och går in, tar av mig handduken framför dom, kuken reser sig direkt och den ena börja suga direkt, medans den andra ger mig en kyss, efter en stund byter dom plats. Underbart, sedan fortsätter det med het sex, i alla varianter där även alla hål blir utnyttjade, det visar sig att dom har med sig flera leksaker, bland annat en strapon som dom turas om att sätta på mig med. Avslutar det hela med att dom står på knä och suger mig samtidigt som jag sprutar ner dom i ansiktet. En het kyss från båda 2 avslutar bastubesöket.