Vi som kommit på någon

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Kom på mina föräldrar ofta när jag bodde hemma, både i sovrum, köket, tv rummet och på uteplatsen.
Kom även på min polare som hade sex med en tjejkompis mamma på en sommarfest, det var väldigt läckert att se och höra dom.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
I barndomen så hörde och förstod jag att mina föräldrar hade sex ibland. Men det sköttes snyggt och diskret utan att vi barn såg något. Och jag har nog öppnat dörren till både brorsan och syrran när de höll på med "självbefläckelse" men aldrig egentligen sett något. Bara blivit lite allmänt pinsamt, men ingen Big deal... I vuxen ålder har jag kommit på folk som onanerar och har sex många gånger, men då sådana som vill bli påkomna (på typ sexklubb eller nakenbad).

Jag har aldrig blivit sexuellt upphetsad av tanken på min mamma eller syster. Aldrig. Men att läsa om andras mer handgripliga erfarenheter av detta kan vara rejält upphetsande! Troligen för att det är förbjudet och anses "fel" - och därför kan bli spännande.

Läste på en annan site (Familjeliv) om en kvinna som kom på sina föräldrar ha trekant. Förstår hennes reaktion att det var väldigt pinsamt men också positivt att föräldrarna njöt av sex i medelåldern. Hade nog reagerat på samma sätt själva. Men att läsa om det gjorde att det stramade till ganska duktigt i brallan. :)

Delar länken dit här: https://www.familjeliv.se/forum/thread/59261610-ertappade-min-mamma-mitt-uppe-i-en-trekant/4
 
Last edited:

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Sov över hos min bästa kompis då vi var unga och så bestämde vi oss för att tälta på gården. Mitt i natten vaknade jag av att han runkade hårt som fan i sin sovsäck! Min kuk blev stenhård direkt och så drog jag en skön runk i min sovsäck bredvid honom. Han hade lite försprång så han slutade typ 30 sekunder innan mig så jag runkade så hårt jag kunde och sprutade bredvid mig på tältduken och somnade skönt! Ingen av oss nämnde något på morgonen!
Nöstan exact samma upplevelse. Tältade på grannens tomt, men jag kom i sovsäcken . Vi sade inget. Nästa dag
 

martindalarna

Aktiv medlem
Det hade jag glömt, men när jag gick på Skurups Folkhögskola 94-95 så bodde jag på elevhem där. En dag, mitt på dagen, så skulle jag upp till mitt rum mellan lektioner. Halvvägs genom rummet så såg jag tjejen som hade sitt rum precis uppe i trappen bli tagen i doggy av sin dåvarande kille. De hade nog glömt stänga dörren och de var ganska så tysta. De höll på kanske 5 minuter innan han var nöjd och de slutade. Smög ner, drämde igen ytterdörren och gick upp. Där stod de och såg lagom skyldiga ut. Berättade för min dåvarande tjej som jag hade nere på stan. Vi knullade mest hos henne och dagtid, men ibland sov hon över och då hördes det säkert för andra.
 
Toppen