Vilka är era favorit porrstjärnor att runka till?

Ålder
49
Kön
Man
Vad har ni för favorit porrstjärnor att runka till? älskar när man hittar någon "ny" som man kan hitta massor med porr den har gjort och runka, njuta i timmar till... minns när jag hittade Gianna M första gången och man blev som besatt :)
 

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Tittar en hel del på porr, Lara Latex, Gianna Michaels, Angel Wicky, Creampie Cathy, Trinda Throng, Nikki Dee, Tera Patrick är favoriter för mig när jag runkar.
Några nya som jag fått upp ögonen för är Viola Bailey, Lady Dee.
 
Kanadenserskan Nadia Foxx. Hon gör bra soloscener både utan och med kläder på, men ofta med en liten vibrator i musen när hon är ute. Hon är jättesnygg med en fin kropp med former och har fått pris för bästa soloprestation (har glömt årtalet)
Hon kan verkligen reta en till bristningsgränsen, men hon är samtidigt väldigt alldaglig, som den där trevliga granntjejen.
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kanadenserskan Nadia Foxx. Hon gör bra soloscener både utan och med kläder på, men ofta med en liten vibrator i musen när hon är ute. Hon är jättesnygg med en fin kropp med former och har fått pris för bästa soloprestation (har glömt årtalet)
Hon kan verkligen reta en till bristningsgränsen, men hon är samtidigt väldigt alldaglig, som den där trevliga granntjejen.

Mmmm... Underbart kåt tjej!
Tack för tipset! :)
 

onanym76

Välbekant medlem
Kön
Man
Ålder
49
Kön
Man
Det har blivit en del Alexis May för min del, främst för att jag fått knulla henne en gång tillsammans med några andra. Tyvärr har hon på senare år börjat odla urskog där nere och det är inget för mig, men förr var det lent och fint.
Wow det skulle man vilja veta mer om :)
 

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
45
Kön
Man
Internationella Porrstjärnor: Kacey Jordan, Tanner Mayes, Gina Gerson, Veronica Leal, Piper Perri, Dakota Skye, Kenzie Reeves, Kiara Cole, Polly Petrova med flera:)
Svenska Porrstjärnor: Linda Thoren, Amandla, Emma, Maria Lind, Eva Malm, Jennifer Andersson, Elise Olsson med flera:)
Håller med om typ alla dessa namn! En annan favorit som jag tittar ganska mycket på är Emily Willis. Påminner om en tidigare kollega som jag fantiserade mycket om...
 
Toppen