Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Sprutade så oerhört mycket till frisören Eva-Lena Rylander i kvällens Go'kväll i SVT ikväll. Vilken fantastiskt vacker kvinna! (y)

Bild på Eva-Lena Rylander

Ja men jäklar så många sköna bilder det finns på henne!
Riktigt läcker kropp!
Förstår att du inte kunde motstå att spruta över henne!

https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/inQZ5Vtm5eldp__I0fuV76q84a0.jpeg?fit=crop&w=300

https://image.isu.pub/121206145206-eb98411c513e4c288cf97bc205162317/jpg/page_8.jpg

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

kuuken

Medlem
Verkligen!
Hon är onekligen ett fenomen, det finns ju hur många cum tributes som helst till henne på nätet.
Och det är ju något med hennes look som gör att kuken styvnar direkt och man vill inget hellre än att spruta över hennes ansikte!!!

Mmm, Lena väcker härliga minnen till liv! När hon vann ESC som tonårig sötnos med den där härligt sexiga tyska brytningen reste sig ballen direkt. Sen dess har många liter sperma flödat till knulldockan. Hade en period då jag nästan bara runkade till Frk. Meyer Landrut ;) Snacka om kåt utstrålning.

Last edited:

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Åååhhh... Emma är väldigt runkbar!
Det är nog många kukar som sprutat till henne senaste året då hon blivit mediakändis.
Så nu sitter även jag med ett praktstånd och vill inget hellre än att spruta över hennes ansikte!

kuuken

Medlem
Åååhhh... Emma är väldigt runkbar!
Det är nog många kukar som sprutat till henne senaste året då hon blivit mediakändis.
Så nu sitter även jag med ett praktstånd och vill inget hellre än att spruta över hennes ansikte!

Mmm. Det är verkligen fejset som är target här. Vet inte om Emma har pojkvän eller bara ligger runt ... oavsett vilket så vore det närmast kriminellt att inte upplåta det nyllet till många sköna satser. Visst, jag vill ge henne en rejält påsättning - tror hon är jävligt skön att dunka på bakifrån - men nog fan skulle jag avsluta i hennes lockande pockande slampiga ansikte.

En bukkake-orgie med några väl valda medlemmar vore inte heller fel. Vi turas om att deepthroata och varvar med lite läckert smisk (rumpa och tuttar, tänker jag) för att som avslutning komma simultant över medie-slampans kåta fejs?!

Emma, om du läser detta - visst kittlar det lite i muttan? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen