Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

kuuken

Medlem
Riktigt kladdig start på veckan...
Tömde en minst sagt rejäl spermaladdning över sötnosen Lisa Ajax!
OMG vilken underbar liten sexdocka hon är!!!

https://images2.imagebam.com/9f/a7/f2/e9b4d61372759775.jpg
Yes ... LISA!!! Den ultimata sexleksaken. Vill ha ... lilla Fröken Knulldocka uppträdd på min grova stake! Satan i gatan. Höra kåtloppan gny när jag pumpar henne. Så inihelvete tajt men såphal givetvis :p Enda problemet är väl att det inte tar många minuter innan jag sprruuutar rätt upp i Ajax-muttan. Mmm...

https://www.facebook.com/photo?fbid=2609246009316738&set=pb.100044171152226.-2207520000..

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Alltså kändis och kändis... Nja, men lite spännande var det.
Satt och slötittade på JB's Moonraker på skärtorsdagskvällen.
Jag har sett filmen hur många gånger som helst och JB-brudarna är inte mer än lite ögongodis.

Men, helt plötsligt.... liksom out of the blue... så trippar det in en litet petit blondin med "pippi-lottor", runda former, stora bröst och blir flickvän till den gigantiska Jaws.

Har genom åren funderat en del på om Jaws har en dase i proportion till kroppen, men nu fick den petita blondinen all min uppmärksamhet.

Följde henne noga i alla scener och visst kunde man skönja hennes runda former och välformade rumpa. Hon visade väldigt lite hud, men i dom lökiga rymdscenerna, så visade hon tydligt "styva nipplar" i den tramsiga gula latex-uniformen. Stora vidöppna ögon, stora målade läppar, ofta särade läppar med synlig tunga och det blonda håret underströk schablonen regisören ville ha fram.

Är jag långt ute.....? Anyway, det funkade för mej att runka till i morgonduschen.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Alltså kändis och kändis... Nja, men lite spännande var det.
Satt och slötittade på JB's Moonraker på skärtorsdagskvällen.
Jag har sett filmen hur många gånger som helst och JB-brudarna är inte mer än lite ögongodis.

Men, helt plötsligt.... liksom out of the blue... så trippar det in en litet petit blondin med "pippi-lottor", runda former, stora bröst och blir flickvän till den gigantiska Jaws.

Har genom åren funderat en del på om Jaws har en dase i proportion till kroppen, men nu fick den petita blondinen all min uppmärksamhet.

Följde henne noga i alla scener och visst kunde man skönja hennes runda former och välformade rumpa. Hon visade väldigt lite hud, men i dom lökiga rymdscenerna, så visade hon tydligt "styva nipplar" i den tramsiga gula latex-uniformen. Stora vidöppna ögon, stora målade läppar, ofta särade läppar med synlig tunga och det blonda håret underströk schablonen regisören ville ha fram.

Är jag långt ute.....? Anyway, det funkade för mej att runka till i morgonduschen.

Kunde inte hålla mej utan googlade fram den franska skådespelerskan Blanche Revalet, född 1954, och således 25 år gammal när filmen spelades in 1979.

https://images.app.goo.gl/D9QXoaTqG5NVx1Hq8

Enjoy.... Hehe :love:

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen