Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej med hennes utseende och kropp har hon inget att skämmas för. Finns andra vackra kvinnor som visar inget. Okey man skall kanske inte ska bli bedömd för sitt utseende men det hjälper till speciellt för manliga artister.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
De andra tjejerna i förhäxad kan jag också spruta till men när Alyssa är med är det henne man sprutar till.
En annan gammal favorit som jag nästa aldrig använder längre är Melissa Joan-Hart i Sabrina tonårshäxan vet inte vad inte jättesnygg men hon fick rätt många sprut, vet inte vad hon hade men det tände mig. Fast numera sprutar man till kvinnor som man kanske kommer eller har haft sex med, fast att fantisera om en kändis händer ibland.

K

Karlsson11

Gäst
De andra tjejerna i förhäxad kan jag också spruta till men när Alyssa är med är det henne man sprutar till.
En annan gammal favorit som jag nästa aldrig använder längre är Melissa Joan-Hart i Sabrina tonårshäxan vet inte vad inte jättesnygg men hon fick rätt många sprut, vet inte vad hon hade men det tände mig. Fast numera sprutar man till kvinnor som man kanske kommer eller har haft sex med, fast att fantisera om en kändis händer ibland.
Ja Melissa fick massa sprut under tonårsperioden.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En annan favorit som kommit tillbaks lite nu är Hanna Hedlund kommer ihåg när hon var med i körslaget spelade inte vad de sjöng hon var med det räckte. Nu har hon lite mer former gillar det skall vara något att ta i.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen