Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Är det någon som runkat och sprutat till statsminister Magdalena Andersson? Jag skulle inte tveka en sekund på grund av att det vore "ett jack i kolven", intressant med kvinnor som har makt. Men är det någon som går igång på henne runkmässigt? #ärligfråga #nyfiken (y)

Länk: Bild på Magdalena
Funderar allvarligt på att flytta inlägget till underforumet "kinky" :D

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är det någon som runkat och sprutat till statsminister Magdalena Andersson? Jag skulle inte tveka en sekund på grund av att det vore "ett jack i kolven", intressant med kvinnor som har makt. Men är det någon som går igång på henne runkmässigt? #ärligfråga #nyfiken (y)

Har faktiskt hänt att jag runkat till Magda vid några tillfällen.
Hon ser ut att ha en riktigt knullvänlig milf-kropp.
Sedan vore det ju en riktig kick att få uppleva en sådan till vardags stram och strikt kvinna släppa allt i ett kåtrus och bara be om mer kuk i takt med att orgasmerna avlöser varandra...

lordpeternama

Aktiv medlem

har runkat och sprutat flera gånger till Magdalena :)

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
42
Kön
Man

Inte Magdalena men självklart hennes finska motsvarighet Sanna Marin, fy helvete så snygg hon är.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen