Grannfrun kom på mig??

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det e mååånga år sedan. bodde själv i en lägenhet i ett lugnt bostadsområde strax söder om min hemstad. gjorde mig populär bland grannarna genom att alltid ställa upp & hjälpa dem, speciellt de 'äldre' damerna (från 35-70++). de ville ha videon fixad, byte av glödlampor...

en ca 35 åring var sååå läcker att jag börja väl kasta lite åtrande blickar, men hon är gift(fortfarande med samma man). det enda var att hon börja känna sig hemma i min lägenhet-> hon traskade in utan att ringa om dörren var olåst när hon ville be om nåt. hennes man jobbar mycket & jag jobbade skift så det var enklare för henne att komma till mig med småsaker än att be maken när han väl kom hem.

hade fått låna en go p-rulle av en kompis, klätt av mig naken & satt mig tillrätta framför tv:n lätt filmen rulla samtidigt som jag njut av mitt hårda stånd. massera det så där skönt, så att försatsen kommer.
gegar in det över hela ollonet. klämmer på pungen..
sitter där med kuken i handen, pekfingret & tummen rullande min vänstra bröstvårta hårt nästan smärtsamt...
på g att komma, kör stop & kör metoden... sååå dj..vla hård.
på TVn knullas en liten slyna hårt & bestämt av en storkukad man
-hoppas att han sprutar henne i ansiktet sen...

hör plötsligt det metaliska klicket av en dörr....plötsligt lyssnar jag förbi tvns ljud. ingenting hörs förutom stönet från p-rullen som jag förtillfället inte bryr mig på...
gick ut i hallen (hehe naken med ståkuken dinglande halvhård & såsig av försatsen haha) som tur var det tomt. kände på dörren.
ni gissar rätt jag hade glömt låsa!!!

Eva (35-åringen) såg väldigt generad ut nästa gång hon såg sin 22årig granne (mig). hon ringde ALLTID på dörren efter det!!& jag låste ALLTID dörren när jag skulle kolla film...

vet inte om det var mest pinsamt för henne lr mig??

Vi prata aldrig om det, men maken & Eva såg lite mer nöjda ut veckorna
efter händelsen....



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
Roligt minne Doc H!

Jag har själv ett minne från förr där dörr och lås ingår.


Jag var väl 13-15 år (tyvärr, minns inte exakt) och höll på och runkade så fort jag kom åt. Hade fått tag på bilder på utvikningstjejer i porrtidningar. Minns inte riktigt hur jag fick tag på dem men jag hittade nog en hel del och fick även av kompisar.

Alla tidningar hade ju reportage och det var ju endast tjejerna man var ute efter så jag klippte ut bilderna och vissa var jag tvungen att tejpa ihop. Hade massor av såna där utvik i en pärm.

Jag brukade lägga ut de där bilderna på golv och bord eller där de fick plats hemma i villan. Det gjorde jag förstås bara när jag var ensam hemma. Det var oftast bara få bilder som användes vid varje runktillfälle. Älskade bilder där tjejerna stod på alla fyra och putade med rumpan (hmmmmm det gillar jag nu också.....man ändrar sig inte mycket).

Vid vissa speciella tillfällen fick jag fnatt och ville runka till alla mina utvikningstjejer.

Minns ett sådant tillfälle då det höll på att gå åt pipan. Föräldrarna var och handlade. De nämde en tid som de skulle vara hemma.

Jag tog fram alla utvik (det var säkert runt 100 stycken) ur pärmen och la ut dem på golvet i olika rum på övervåningen. Sen klädde jag av mig helnäck och gick runt och runkade länge. Varje "brutta" skulle det knullfantiseras om och sen gick jag vidare till nästa och nästa (därför tog runkandet ofta lång tid).

När jag var som mest upphetsad så hörde jag nyckeln sättas i låset på nedre våningen. Jag fick panik och under några sekunder stod jag bara och lyssnade och visste inte vad jag skulle göra. Tänkte först "skit samma, de får väl komma upp och se vad jag gör" men det var inget bra alternativ kände jag. Rafsade snabbt ihop alla utvikningsbilder samtidigt som jag lyckades klä på mig. Vissa bilder knycklade jag ihop och pressade ner i ett förvaringsutrymme under en soffa. Vad jag gjorde av resten minns jag inte riktigt men har för mig att de hann pressas in i min garderob. Jag hann rensa bort allt innan föräldrarna kom upp på övervåningen. Gömde mig en stund på rummet för att lugna ner mig och rätta till kläderna.

Jag tror inte de hann fatta vad jag höll på med. Bilderna låg kvar under soffan och jag var livrädd att mamma skulle hitta dem innan jag lyckats få undan dem.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Runkaärskönt du var verkligen seriös i dit runkande redan som tidig tonåring!

men det finns en vis spänning i att bli påkommen oxå, de sägs att öronen är den mest använda kroppsdel när man onanerar...

keep up da good work!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
Jo jag tog mitt runkande på högsta allvar redan som tonåring. Men jag var också lite för ivrig och extrem i vissa avseenden. Kåtheten var så stark att jag inte tänkte efter vad jag gjorde.

Exempel:

Jag var intresserad av en tjej som var lite äldre. Har för mig att jag var ca 13 år och hon 15 år. Hon och några andra cyklade till ett ställe innan de tog en buss till skolan. Cyklarna stod en bit in i skogen och jag spanade ibland på dem och visste vilken cykel "min" tjej hade.

Kåt som jag var så nöjde jag mig inte att titta utan ville göra något mer. När de åkt iväg med bussen stod jag bredvid hennes cykel och runkade och la satsen på handtagen och sadeln. Men hon skulle ju inte få märka något (i fantasin ville jag att hon skulle märka) så jag smetade ut sperman och lät det torka. Blev otroligt upphetsad när jag visste att hon sedan skulle hålla i handtagen och sitta på sadeln. Jag gjorde det där många gånger.

Nu skulle jag aldrig göra något liknande men som sagt, man var ung och "dumkåt".
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha! du verkar ha gjort den del rackartyg i dina dagar...
du gillar nog att söla ner flickorna med sperma oxå?

kladdiga satser på brösten & rumpan, om de ber snällt får de sperma i ansiktet?
kör hårt!



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man
Jag är uppväxt på landet och där går det vilt till ;)

Som sagt, det där var tidigare när jag var ung, dum och kåt. Nu är jag bara kåt.

Flickorna kan få satsen var de vill.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha uppväxt på landet.. går vilt till jorå det gör det nog överallt!

satsen du vill nog lägga den nånstans speciellt...!



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

biff

Medlem
Kön
Man
runkaärskönt har du inga roliga/sköna berättelser om ding och dina tejer på landet för oss då??
 
Kön
Man
OK, nu har jag tid att skriva.

Ni vill ha en story till och här kommer den:

Det här hände då jag bodde på landet. Jag kommer inte ihåg exakt ålder men jag har för mig att jag gick i 9:an och då är man alltså 15 år. Nu är jag snart 38 år så det är många år sen.

På den tiden var jag mycket för att fönstertitta på diverse kvinnor i grannskapet på kvällarna. Det var allt från tjejer i min egen ålder till kvinnor i ålder 30-45 år.

Jag klättrade ut genom fönstret när alla gått och lagts sig hemma hos mig.

Var intresserad av en två år äldre granntjej. Hon gick alltså på gymnasiet och det var ju häftigt och hon var välutvecklad med fina bröst. Spanade ibland på henne då hon gick runt i bikini och tänkte att det skulle vara spännande att se henne naken.

Jag visste var hon hade sitt rum och jag hade också stått och spanat på kvällarna och visste ungefär när hon var på gång och gå och lägga sig. Hon drog inte ner någon persienn eller gardin så det var lätt att titta in. Rummet låg i källarplanet så det gick ganska lätt att stå och glo.

Flera gånger var jag där och tittade på kvällarna. Ibland var det mycket väntande men jag fick lön för mödan. När lyset tändes så visste jag att det var dags att gå fram och titta. Hon kom in i rummet och klädde av sig allt utom trosorna. Hon ställde sig framför en spegel och granskade brösten i olika vinklar och kupade händerna och lyfte upp dem. Hon stod med ryggen mot fönstret och jag såg brösten och resten av kroppen i spegelbilden. Jag ville se så mycket som möjligt utan att bli upptäckt men kunde inte titta hela tiden utan var tvungen att kika lite då och då.

Har för mig att jag var där och tittade två gånger och båda gångerna stod och hon speglade sig och tittade på brösten.

Den tredje gången hoppades jag få se henne helt näck. Och mycket riktigt så tog hon den gången av sig trosorna. Hon stod som vanligt och speglade sig och jag kunde klart och tydligt se hennes härliga kropp. Minns inte riktigt men jag har för mig att jag tog fram kuken och började runka. Hon stod och speglade sig länge och väl. Kroppen var smått mullig med en rejäl buske hår mellan benen. Så småningom började hon smeka sig och jag förstod att hon skulle börja onanera.

När jag tittade in nästa gång så satt hon i en fåtölj med särade ben. Jag blev väldigt upphetsad och runkade ivrigt. Sen flyttade hon till sängen och la sig tillrätta med särade ben och började onanera. Nu kunde jag titta hela tiden utan att bli upptäckt och det gjorde jag samtidigt som jag runkade.

Kroppen var bara synlig från brösten och nedåt. Jag såg klart och tydligt hur hon smekte fittan och det räckte för mig (ung och kåt som man var). Jag la örat till fönstret och kunde höra hur hon stönade och det gjorde mig ännu kåtare. Ville se hennes ansikte så jag ställde mig i en obekväm position och fick också se hela henne under en kort stund.

Helt plötsligt släcktes lyset och då var showen över. Blev samtidigt rädd för att hon skulle ha sett mig så jag sprang därifrån. Men jag tror inte hon såg mig utan hon ville nog bara onanera klart utan lyset på. Eller så såg hon mig (kan mycket väl vara så) och jag funderade länge efteråt om hon gjort det. Men jag fick i alla fall se tillräckligt och hade det där som runkfantasi under lång tid efteråt.

Jag var där och kikade fler gånger och fick se henne näck men tyvärr inget mer onanerade.


3 september: Ändrade lite i texten för att få det mer lättläst.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
runkaärskönt: Vilken härlig story! Blev riktigt kåt när jag läste den... Om man bara hade någon sådan granntjej :D
 
Toppen