Har du blivit så kåt av något du inte borde?

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag ser halv nakna och hel nakan unga på stranden och hemma. När någon vuxen har blöja på sig och se när dom kissar i den.
Ser pojkar/killar som har trosor och strumpbyxor på offentligt.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Senaste gången, var för någon helg sedan.
Vi var ett gäng som skulle ta taxi för lite utgång.
Vi hoppar in, men som vanligt när man ska åka, så är vi en för mkt.
Men en sjyst taxichaufförer, som säger det är ok om någon kan sitta i knät.
Så jag får polarens fru i knät, eftersom jag har mest plats på höger sida i baksätet.
Jag har en på chinos och hon en klänning.
Hon är rätt nätt, typ 50kg och ca 160, så inte alls jobbigt med platsen för någon av oss.
Alla sjunger o pratar på, tjejkompisen hänger lite på ryggstödet framför.
Någonstans, blir detta för mkt. Så kuken vaknar till. Detta märker hon direkt, vänder sig om och ler.
Kort där efter, så är vi framme i stan. Alla hoppar ut, det syns tydligt att jag fortfarande har hård kuk, vilket såklart uppmärksammades av polarna.
Så det blev lite skratt o frågor, om jag satt o blev kåt av polarens fru i knät.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Av min jämnåriga kusins bröst när vi badade i sjön hos mormor , hom topples trir vi var 13 år . Minns ja fick stånd i Badbyxor , som troligen syntes , då ja på den tiden hade vanliga relativt tighta . Vet inte om någon såg , men hoppade i sjön . Sedan i vuxen ålder med. Oftast i bastu mec okända , , en de skriver ja inte om nu.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Flickvänner och någon fru till någon av mina vänner. Försöker hitta några trosor i tvättkorgen. Har inte lyckas ännu kan lika gärna vara tonårsdotters trosa. Sett henne växa upp så de blir inget av det.
 

Saltastänk

Ny medlem
Kön
Man
Jag blev vansinnigt kåt av min moster när jag var ganska liten ca 11år, jag sov över hos mina kusiner, min yngsta kusin hade kissat i sin säng och ropade på min moster.
Jag vaknar till i min säng från andra sidan rummet och ser min moster komma in naken och bäddar rent. Minns bildligt hur hon böjer sig framåt över hans säng, jag ser hennes fina fitta bakifrån, helt slät…
Jag fantiserade i många år om att få sätta på henne efter det.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En gång på arbetet var lönesamtal med men chef en kvinna ett år yngre än mig. Att jag tyckte hon såg bra ut det visste hon, men att jag tyckte att hon var väldens vackraste kvinna och att hon ofta var i mina fantasier på kvälls runkandet eller när jag nu gjorde det. Nu satt hon där i en vacker sommar klänning, man såg mycket av hennes ben och såg lite av hennes bröst.
Vet inte varför såg ju henne varje dag men just denna gång när jag gick in på hennes rum fick jag ett vrålstånd. Egentligen ville jag lyfta upp klänningen föra hennes vita trosor som jag sett skymten av föra åt sidan och tränga in i henne, men sådant gör man inte på riktigt även lite för grovt över i fantasin. Ville i fantasin älska med henne samlag ingick också men även allt annat också. Vi var överens om jag fick 1000kr mer i månaden kanske inte låter så mycket men det har hände för mer en 20år sedan.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var hos tandläkaren häromdagen
Förstår inte hur någon kvinna kan vara sexig i något så "pösigt" som deras kläder, löst sittande byxor
Men spänner över hennes unga rumpa
Tajt topp
Ingen "stilpolis" hade släppt igenom den "uniformen "
När hon lutar sig över en och man känner de fasta brösten mot min kropp
Hennes värme

Tankarna svindla och blev pirrig ....
 
Toppen