Jag vill runka framför en tjej/kvinna.

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
På nakenbad har det hänt några gånger. Det är på nakenbad, som har en del som inofficiellt är okej med sex.
Ena gången låg jag hyfsat öppet, började bli lite kåt och började smeka kuk. Började sakta runka den.
Kände inte riktigt att jag ville spruta, utan dra ut lite på det.
Men när jag öppnar ögonen och ser mig lie omkring. Då ser jag ett par en bit ifrån mig. Jag ser att paret har koll på mig, då deras blickar vandrar förbi mig då o då.
Jag tänker, att dom kommer nog hitta på något. Så jag vänder mig om, för o få bättre sikt på dom.
Nu märker dom att jag kollar in dom.
Det tar inte lång stund, innan dom börjar suga o slicka varandra. Tjejen i sällskapet kollar ofta in mig. Jag har lagt mig på sidan o runkar lite igen.
Bestämmer mig för o närma mig dom, så pass när att vi har full syn på varandra.
Jag sätter på en sten o runkar.
När hon suger sin kille, så kollar hon hela tiden på mig.
Jag utmanar o tar mig närmare, så när att jag frågar dom, om hur när dom tycker är ok.
2 meter är lagom, svara hon.
Åh tack, är det ok att jag runkar o ser på er?
Ja gärna, så upphetsande, svara hon.

Så fortsätter det ett tag. Hon ser på mig och suger sin man, tills han skakar o stönar skönt. Jag ser nu hur han sprutat i hennes mun o hon sväljer nästan allt.
 

Man79

Medlem
Visst. Hon är en normallång kvinna på 50+ som gärna går på gym för att hålla sig i form. Vaxar kroppsbehåring inklusive hela fittan så hon är slät och härlig. Hon älskar att suga kuk, få sin sjöblöta fitta slickad samtidigt som man kör en dildo i henne. Hon vill oftast avsluta med att stå på alla fyra och bli knullad i analen samtidigt som hon masserar klitoris och då kommer hon ganska snabbt i en kraftig
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var ca 15-16 år, när jag och brorsan familj var på skarasommarland. Vi hade hyrt en stuga, och när brosan och hans familj var och duschad. Så såg jag en kvinna stå vid sin stuga i dörröppningen, tittade på mitt håll. Drog av alla mina kläder och tog fram en rakapparat och ställde mig i dörröppningen och rakade min kuk. Medan kvinnan tittade på, när jag hade rakat bort allt mitt hår. Var jag jätte kåt, och började runka min kuk. Hon stod fortfarande kavar och tittade på mig. Sprutade efter ett tag och sprutade ut på varandra. Tittade upp såg hur kvinnan log.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
På samma kamping i skarasommarland när jag var typ 16. Vi skulle duscha, min brors tjej fick in i duschbåset och jag gick in sidan om hennes bås. När jag kom in so såg jag det var hål in till båsen sidan om. Tittade in där brosan tjej var. Såg när hon tog av sig och jag fick se hennes rakade slida. Började runka så klart. Tittade in i det andra hålet. Såg en tjej till där inne. Hon var inte rakad typ 25 år. Ställda mig upp och började runka igen. Såg då i hålet där brosans tjej var att det blev mörkt där. Hon tittade kanske in. Och blev jätte kåt. Runkade min rentakade kuk för henne. Tog inte lång tid innan jag sprutade rakt mot hålet. Som blev ljust efter som hon gick där ifrån. Tittade in såg hur hon tvålade in sig och så sexig små bröst. När jag kom ut stod hon och väntade på mig. Vi sa inget till varandra på väg ner till stugen. Och log bara och röd om
kinderna.
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Hade vart gött finna en tjej/kvinna som vill titta eller delta. Verkar dock svårt :)
Hängt en del på en del camsites men svårt hitta brudar sen finns det för lite yngre där kan det vara lättare.
 
Toppen