Äldre kvinnor och leksaker

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Här är en liten anekdot ur verkliga livet.

Jag var inne i en porrbutik och botaniserade, detta var väl runt 87 eller 88.

In i butiken kommer två damer i sextioårsåldern, de stegar fram till disken och säger: "Hej! Har ni massagestavar?"

"Ja då," svarar snubben vid disken. De - eller den mer talföra av dem - svarar. "Vad bra! Du förstår vi är från landsbygden och där finns ju inget sånt där att få tag på."

Snacka om coola!

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, coola må jag säga, jag skulle inte våga gå in i en porrbutik och säga så, visst vågar jag gå in i en porrbutik, men smyger bara runt bland hyllorna och tycker det är pinsamn när jag ska betala och ger mig av fort därifrån.

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Trots att jag är rätt härdad så tycker jag ibland det är pinsamt att betala en packe hyrfilmer i kassan. Löjligt! (Fast numera konsumerar jag egentligen all porr via nätet, privat och bra.)

Fast en gång var jag lite tuff. Hade inhandlat ett bamsedildo med inbygg vibrator. Den förmådde förgylla stunderna med dåvarande flickvännen under en vecka sisådär, sen kraschade den. Själva vibratorn la av. Skit också!

Och det trots att den fått smaka på ... kvalitetsmus!

Nåväl jag tar den till butiken där den inhandlades (Videolook här i Göteborg), drämmer den i disken och säger "den här funkar inte, antingen vill jag ha en ny eller så får ni reparera den!"

Ja ja, kanske inte så kul. Men jag kände mig lite mallig av att ha varit så oblyg... Som sagt de där damerna beundrar jag, COOLA! Jag vill vara som dem!!! ;)

Toppen