C
Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran
Gäst
Är man otrogen om man lever i ett förhållande men har cybersex med andra? Vad tycker du?
Kan du inte svara på frågan själv?
Bra sagt ÄlsklingI vårat förhållande råder total öppenhet, något annat är otänkbart.
Ingen skall kunna komma med falska anklagelser och vända någon av oss emot den andra.
Det finns inget värre än förhållanden där de inblandade inte kan säga vad de tycker utan att bli bemött med total oförstående och förnedring av den andre.
Vi har bara ett liv , lev det. Den dagen som var igår kommer aldrig igen....ordagrant.
Men tror man på reinkarnation så tja....... bli åter född som en av naturens
stöttepelare , en städare utan dess like ....ge syre åt marken ,se till att åren
som gått suddas ut sakta sakta........en daggmask.
Lättaste sättet att besvara frågan är väl ändå att vända på den. Skulle du känna dig bedragen om din partner hade cybersex med någon annan?
inte för mig heller faktiskt... jag tycker det hör hemma i en gråzon som jag själv inte skulle bry mig ett dugg om min partner rörde sig i. But thats me...
inte för mig heller faktiskt... jag tycker det hör hemma i en gråzon som jag själv inte skulle bry mig ett dugg om min partner rörde sig i. But thats me...
Jag tycker det skulle vara skithäftigt att komma på min fru med att sitta och leka med sig själv framför datorn! Jag skulle nog bara hoppas på att få vara med..
Jag tycker det skulle vara skithäftigt att komma på min fru med att sitta och leka med sig själv framför datorn! Jag skulle nog bara hoppas på att få vara med..
min man hade ju definitivt varit välkommen att fixa resten till mig sen...