Är det bara jag som är periodare när det gäller porr?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Är i en period jag tittar lite mer just nu, men har ägglossning och då blir jag alltid som kåtast. När det är som värst kan nog i princip allt tända mig.
Så ägglossningen påverkar dig så tydligt? Jag kunde aldrig märka av på frun om hon hade ägglossning eller ej. I vart fall inte på kåtheten. Nu är det dock många år sedan hon hade ägglossning senast.

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Så ägglossningen påverkar dig så tydligt? Jag kunde aldrig märka av på frun om hon hade ägglossning eller ej. I vart fall inte på kåtheten. Nu är det dock många år sedan hon hade ägglossning senast.
Jo det påverkar rätt mycket faktiskt. Rent fysiskt så blir jag även våtare också. Det är alltid några dagar där jag nästan är våt 24/7. Sen är det några dagar när det gör ont också och då är jag kanske inte på så mycket humör.

Men det finns en förklaring och det är att hormonerna gör så för att tanke är ju att vi ska föröka oss. Blir väl lite som när djur löper antar jag?

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jo det påverkar rätt mycket faktiskt. Rent fysiskt så blir jag även våtare också. Det är alltid några dagar där jag nästan är våt 24/7. Sen är det några dagar när det gör ont också och då är jag kanske inte på så mycket humör.

Men det finns en förklaring och det är att hormonerna gör så för att tanke är ju att vi ska föröka oss. Blir väl lite som när djur löper antar jag?
Mm, en ägglossningskåt kvinna är oemotståndlig! :love:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man

Jo, någon biologisk funktion har det naturligtvis. Jag minns nu när du skriver det att frun hade ont någon dag då hon hade ägglossning. Sedan hade hon väldigt ont under mensen. Det försvann nästa helt efter hon fött barn.
Det är inte alltid lätt att vara kvinna...

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jo, någon biologisk funktion har det naturligtvis. Jag minns nu när du skriver det att frun hade ont någon dag då hon hade ägglossning. Sedan hade hon väldigt ont under mensen. Det försvann nästa helt efter hon fött barn.
Det är inte alltid lätt att vara kvinna...
Jag är en av dem som turligt nog inte har ont under mensen. Men har haft kompisar som i stort sätt blivit liggande i sängen för det varit så jävligt. För mig känns det lite obekvämt i magen, men jag har inte ont. Mitt humör påverkas inte heller så mycket, är lite känsligare än vanligt för vissa saker bara.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tittar lite mindre nu än tidigare filmerna är rätt lika. Mina fantasier är bättre ger mig mer än de flesta filmer. Finns några filmer jag återkommer till pga att jag var tillsammans med en av huvudrolls innehavarna. Vill inte hänga ut henne så namnet behåller jag själv. Sedan är det så klart skillnad på det i filmerna och den älskogen vi hade.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag är en av dem som turligt nog inte har ont under mensen. Men har haft kompisar som i stort sätt blivit liggande i sängen för det varit så jävligt. För mig känns det lite obekvämt i magen, men jag har inte ont. Mitt humör påverkas inte heller så mycket, är lite känsligare än vanligt för vissa saker bara.
Frun hade så ont att hon fick stanna hemma från skolan och senare från jobbet när det var som värst... Var tacksam för att du kommit 'lindrigt undan'

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Frun hade så ont att hon fick stanna hemma från skolan och senare från jobbet när det var som värst... Var tacksam för att du kommit 'lindrigt undan'
Är väl väldigt olika på en av mina arbetsplatser hade nästan alla kvinnor varit hemma någon dag pga mens. Inte varje månad men någon gång. Det var en av mina arbetskamrater som berättade det, hade varit personalansvarig nu föräldraledig. Pappan till barnet försvann när han förstod att han skulle bli far.
Mamman hade gråtit ut i min famn jag blev kvar även om vi inte låg med varandra men lite hångel och petting kanske man kan kalla det.
Men detta är fel tråd för hela den historian.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tittar nästan alltid ofta på porr, sen varierar det hur länge jag tittar, vissa perioder kan det bli någon kvart om dagen ock kanske inte varje dag, ibland blir det timmtals, sen är lite periodare vad det gäller vilken typ av porr jag kollar på, oftast hetero, men ibland blir det gayperiod, när det är gayperiod så använder jag ofta mina dildos.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lite olika vad jag tittar på men gillar Daddys Luder tror jag det heter. En tysk kvinna antar jag pga av språket. En hårig fitta verkar vara samma man varje gång, han måste ha fyllt henne med mycket sperma kommer varje gång ofta i henne ibland över henne.

Debauchery

Medlem
Kön
Man
Varierar väldigt, men har det senaste året konsumerat mindre och mindre och förhoppningen är att sluta helt. Men porren är djupt förknippad med omåttligt njutningsfulla stunder för mig så det är en process. En del skulle säkert beskriva det som ett beroende.

Toppen