Varimathias
Ny medlem
- Kön
- Man
Har alltid förhuden tillbakadragen i princip och har bestämt mig för att jag vill ha det så permanent, så i sommar när semestern kickar in har jag planerat en operation
Ursäkta min okunskap, jag trodde man bara tog bort strängen under ollonet?Några fler än jag som är omskurna? Hur gör ni när ni runkar? Jag blev omskuren i tonåren, förhuden var för trång. Efteråt sade läkaren att han lämnade kvar lite hud på baksidan under ollonet. "Skönt vid onani". Han hade rätt. Enormt skönt att smeka där och bli smekt och slickad där av min fru.
Har samma historia som du. Kan bara hålla med. Samt alltid rent o fräscht ollon.Några fler än jag som är omskurna? Hur gör ni när ni runkar? Jag blev omskuren i tonåren, förhuden var för trång. Efteråt sade läkaren att han lämnade kvar lite hud på baksidan under ollonet. "Skönt vid onani". Han hade rätt. Enormt skönt att smeka där och bli smekt och slickad där av min fru.
Vid omskärelse så tar man bort i huvudsak förhud, men ibland strängen medUrsäkta min okunskap, jag trodde man bara tog bort strängen under ollonet?