Är Det Nån Som Sväljer Sin Sats?

Björnen

Ny medlem
Kön
Man
Är det nån här som sväljer sin sats?

Jag gör det ibland men då gör jag det innan jag får orgasm, då blir jag avtänd. Men sprutar jag utan orgasmen är det bara att dricka och njuta av den salta drycken :p
Sen blir orgasmen mycket kraftigare, det kräver stor själv kontroll men du kan mjölka dig själv på sperma många gånger...

Jag fattar att vissa tjejer älskar satsen ;)

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag brukar ofta svälja min egen sperma efter orgasmen, tycker den smakar helt ok, inte alls saltig, mer söt i smaken. Det samma har tjejer sagt till mig som svalt den.

----------------
[green]Runkar varje dag[/green]

G

Guest

Gäst
Bara om jag får slicka upp den från tjejens kropp.

Kön
Man
Det är fullt möjligt att runka fram sperma utan att det går, men det kräver ett visst mått av självkontroll. Man kan också positionera sig själv så att man sprutar sig själv direkt i munnen, då sväljer man samtidigt som det går så hinner inte lusten försvinna helt. Om man drar ner på kaffedrinkandet, slutar röka och käkar massor av ananas, så smakar det bättre :p.

M D

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Har hänt några ggr. Iofs slickar jag ofta tjejen efter att ha fyllt henne med de ädla dropparna. Så då smakar man ju ändå.

Keep that foreskin moving

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
brukar aldrig slicka i mig sperman efter orgasm men det har hänt vid flertalet tillfällen att jag gör som oversexualized säger att jag sprutar mig direkt i munnen, det brukar funka fint. Dock har jag blivit mindre vig på senare dar så det gör mer ont än vad det känns gött så det händer inte så ofta.

heimat

Medlem
Kön
Man
Fascinerande att så många killar verkar avsky sin sperma men mer än gärna vill att tjejen skall ta det i mun och ansikte., Som min tjej sade skall jag ha det i munnen skall du smaka först :)

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Heimat: Det är för fan helt rätt. Jag kan ju använda det som argument i att övertyga nån framtida flickvän som är rädd för det. Låt henne se när jag sväljer det första gången. Måste ju funka bra som ett lugnande exempel, om hon inte blir äcklad givetvis ^^.

heimat

Medlem
Kön
Man
Cola> Man kan ju sedan förstå brudar som inte vill ta hela satsen i munnen för ibland kommer det ju rätt mycke om man säger så. Får nöja mej med att min brud nyligen accepterade att bli sprutad i ansiktet :)

Lasse_s

Ny medlem
Kön
Man
klart man smakat sin egen sats, har hänt här också att man slickat tjejen efter att man sprutat i fittan hennes, el också att hon sugit av mig och att jag sedan kysst henne med fullt av sperma i munnen, det gör inte mig något att smaka eller slicka i sig lite ibland, tjejerna gör ju det.

LS

EriK3

Medlem
Kön
Man
Har gjort det typ 2-3 gånger. Om man väntar 2-3 dar emellan, så är det mycket godare är om man själjer typ 2:a satsen på en dag.

Toppen