Är det sant att tjejer inte fantiserar trots partner?

G

Guest

Gäst
Ja jag fantiserar om andra. Om både möjliga och omöjliga män.. Kvinnor också ibland...;) Jag antar att mannen min också fantiserar om andra...

Jag tycker inte man ska se det som ett hot utan att det berikar...

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag fantiserar aldrig om någon annan än min partner när jag har en sådan. Vill inte ha sex med någon annan när jag är tillsammans med någon, inte ens i fantasin.

Däremot händer det saker i fantasin som inte händer i verkligheten...

maja-lisa

Ny medlem
Kön
Kvinna
Själv fantiserar jag mycket sällan om andra personer än min älskade, men dock om situationer med människor utan ansikten i olika sensuella, sexuella situationer. Även tabusituationer är upphetsande för mig.

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Själv fantiserar jag mycket sällan om andra personer än min älskade, men dock om situationer med människor utan ansikten i olika sensuella, sexuella situationer. Även tabusituationer är upphetsande för mig.

Jag skriver under på det där :)

Luxuria

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag fantiserar ofta om min kille, men mest om riktigt perversa grejer som jag troligen inte vill testa. Typ att han tvingar in riktigt stora dildos eller sådant. Ofta har han hjälp av andra män. Han vet inte vad jag fantiserar om och är nog inte heller intresserad av att veta.
Tycker ofta att riktigt häftiga onanisessions kan vara helt enorma, när man kåtat upp sig en hel eftermiddag för att man vet att man skall vara ensam på kvällen. Då åker en massa leksaker fram och man kan hålla sig stenkåt i en evighet innan man tillåter sig att få orgasm.

Toppen