Första dosen klar och väntar på nästa.
challe Moderator Staff Member Kön Man 22 juni 2021 #23 Fullt vaccinerad! Dessutom testad och har både antikroppar och T-celler. Nu börjar livet!
S Slät&omskuren Aktiv medlem Ålder 65 Kön Man 30 augusti 2021 #28 Absolut, båda doserna! Också för att hindra smitta från att spridas till andra.
D Deleted member 67733 Gäst 31 augusti 2021 #31 Ja, andra om 2 veckor. Pfizer, känns bra att få det gjort. Har varit motståndare till detta vaccin. Men har ändrat mig. Corona måste bort helt enkelt.
Ja, andra om 2 veckor. Pfizer, känns bra att få det gjort. Har varit motståndare till detta vaccin. Men har ändrat mig. Corona måste bort helt enkelt.
T_REX Välbekant medlem Kön Man 2 september 2021 #32 Två doser avklarade och känner mig för tillfället lite kåt och pillar på kuken.
P PeterGBG Gäst 2 september 2021 #33 Bägge doser är avklarade! Kände ingenting under eller efter. Riktigt skönt
A Amadeus Välbekant medlem Ålder 53 Kön Man 16 februari 2022 #34 De två första med Pfizer tredje förra veckan med modena
T_REX Välbekant medlem Kön Man 17 februari 2022 #35 T_REX skrev: Två doser avklarade och känner mig för tillfället lite kåt och pillar på kuken. Klicka för att expandera... Tredje dosen avklarad + ett nytt Covid19 test som var negativt och det var ju positivt.
T_REX skrev: Två doser avklarade och känner mig för tillfället lite kåt och pillar på kuken. Klicka för att expandera... Tredje dosen avklarad + ett nytt Covid19 test som var negativt och det var ju positivt.
Naturisten.1981 Välbekant medlem Kön Man 17 februari 2022 #37 Självklart. Alla 3 doser! Aldrig haft corona…