Indira skrev:
[..]Bara för att de själv klamrar sig fast vid sin ungdom så mycket så att de går från att vara omogna valpar fixerade vid sina kukar och småbrudarnas pattar till att bli senila impotenta gubbar med för mycket näshår så tror de att kvinnor gör något motsvarande. [..]
Sedan tycker jag väl att män är så hopplöst fixerade vid kroppslig skönhet att det gränsar till hjärndödhet. Det är som hundar och mat ungefär. [..]
Jag blir lika ledsen varje gång jag möts av den här typen av generaliseringar. Dels för att det inte verkar spela någon roll vad jag gör och hur jag är - vissa kvinnor har på förhand bestämt sig för att jag är en knöl, och dels för att det är synd och skam att den som säger så uppenbarligen inte fått upptäcka att alla män inte är likadana.
jenni skrev:
Nä man kan inte välja vad man tänder på. Men jag anser att något ät väldigt fel om det är det som man tänder på. [..]
Vad ska den som har lasten göra då? Att trycka undan och förneka sådan tankar hos sig själv är nog farligt. Det är väl inte det du föreslår?
Tyvärr har jag inte svaret på den frågan!
Men när jag ser på dem flickorna runt mig som jag har i den åldern som vi disskuterar och då tänker på att en det finns vuxna män som fantiserar och nog gärna skulle vilja agera också med dem så blir jag rädd!
Är nog dags och Rannsaka sig själv ordentligt då!
Det är väl inte för att vi har färdiga svar som vi diskuterar den här frågan? Det är ju för att det oroar en del av oss med denna oerhörda likriktning i fantasier och, som jag ser det, de kan misstänkas därför inte vara så särskilt personliga utan inprogrammerade. Som Jenni skriver, det är kanske dags att rannsaka sig då, reflektera över hur man fungerar.
Jag har gjort det själv med mina extrema fantasier och det har tagit en hel del tid, engagemang och kraft. Nu vet jag mer om var de kommer ifrån, kopplingar till barndom, tidigare upplevelser och även hur reklam och media påverkat mig. Jag behövde alltså inte trycka undan och förneka nåt, men jag fick erkänna allvaret i mina fantasiers ursprung och kopplingar till aggressioner, rädsla, skam, äckel, smärta mm. Men jag var rädd innan, rädd för att förlora njutningen, rädd för vilka hemska saker som skulle komma upp och det var hårt jobb tidvis.
Nu är jag dock mindre rädd, mindre hjärndöd, mer kåt, mer stark och vansinnigt mycket bättre i sängen. För mig är det också otänkbart att någonsin ha att göra med en man som inte reflekterat över sig själv på motsvarande sätt. Då är en dildo klart bättre.
Och stackars Bellman då. Blev du ledsen för att jag tog i och grovgeneraliserade mot er män. Det var ju verkligen ojuste att dra alla män över en kam. Men för mig känns det skönt att då och då var verkligen vara orättvis och släppa ut en del frustrationer över det ändå mest synliga manliga beteendet. Det här är också ett fritt forum, jag kan uttrycka vad jag vill, t.ex. fantasier om feta snuskiga gubbar som vill hänga in kuken i späda och fräscha 13årsfittor.
Tack Jenni, för att du startat denna väsentliga tråd. Det måste pågå sådana här saker på forumet annars kommer jag personligen att tröttna på det, speciellt med tanke på alla idiotmeddelanden jag får. De flesta män verkar tro att det räcker med en bunt könsord, svordomar, aggressivt beteende för att man ska kåtslag.