Har en gammal gift jobbarkompis som ville att jag skulle knulla med henne, flera gånger dessutom, men det blev bara hångel. Och det var nog lika bra det. Men det var upphetsande att hångla med henne.
Har aldrig vänstrat, tillfällen har väl funnits men har hållit mig. Nu när man är äldre 50år finns många yngre kvinnor på arbetet. Men känns fel att ha sex med en kvinna men skulle kunna vara far till, även om min första var en vännina till mamma. Kan fantisera om någon om mina unga arbetskamrater när jag runkar men inget mer.
Jag har onanerar med en grannkvinna i tvättstugan, brukar få komma på hennes trosor skall ju tvättas iallafall. Vi smeker aldrig varandra, hon anser inte att detta är otrohet bara en hemlighet.
Hmm.. alltså nja.. tycker det känns lite stressigt. Brukar mest vara hos andra för att ligga och då brukar det oftast bara bli typ en timme. Jag älskar långtradare och sleepovers.. så blir lättast och bäst med fellow singlar. Med gifta/partners känns det inte lika passionerat heller.