Ärligt talat, vem tänder på wetsex

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kiss är väl inget jag tänder på om man inte tänker på the hottest band in the World.
Men det som gillar det är deras Kinks.
Kan ju bli våt och kladdigt under sex utan urin, många andra kroppsvätskor

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Kiss är något som tänder mig rejält. En rakad kvinna som kissar mig i munnen är en skön fantasi som jag har. Men i brist på dem så får jag göra det själv ibland.
https://www.erome.com/a/1RFeyztf
Gillar också wet,brukar också kissa mig i munnen eller lägga mig så det kommer över min kropp.Önskar frugan gillade det men där är det nej,men har fått smaka på henne efter hon kissat.Blir kåt vid blotta tanken,synd med vinter det är sommaren som ger dom tillfällena.

Kåta Janne

Medlem
Kön
Man
finns ju en device allt som inte gör ont är värt att prova.
Så synd att era fruar inte ställer upp, jag menar kan de inte göra det för er skull även om de inte gillar det själva, som sagt det gör nog inte ont, och de kanske får njuta en kåtare man efteråt.

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
finns ju en device allt som inte gör ont är värt att prova.
Så synd att era fruar inte ställer upp, jag menar kan de inte göra det för er skull även om de inte gillar det själva, som sagt det gör nog inte ont, och de kanske får njuta en kåtare man efteråt.
*räcker upp handen*
Att bli riven med vassa naglar över ryggen under älskog gör ont, men jag rekommenderar det å det varmaste :)
Men det kanske säger mer om mig...

Toppen