Jag blev faktiskt av med oskulden i fredags klockan 22.40 (ungefär) med en flicka som jag träffade för första gången. Hade pratat en del på msn och telefon innan men gud vad hon var bedårande...
Iaf så gick det waaay över förväntan faktiskt. På något oförklarligt, undligt vis så kändes det inte som något jag inte hade någon erfarenhet av (kanske fleshlighten som tränat mig lite
och när vi hade fräst på i 40 minuter så gick vi ut och tog frisk luft. Värt att notera, för dom som gillar detaljer, är att själva akten skädde rum på en fest i ett rum där redan två andra höll på ordentligt, så omstämdigheterna för att bli av med oskulden kanske inte var dom bästa men jag kände mig som sagt inte nervös så det gick bra (däremot kom jag inte första gången, blev kanske lite spänt när massa fula 16-åriga, sex-lösa killar kom in och ville titta...pervon.
När jag tog med henne hem så körde vi en gång till och den gången gick det ännu bättre.
Dagen efter berättade jag till henne att jag var oskuld innan och hon trodde inte sina öron
. Hon tyckte att jag var så erfaren haha...
Hursomhelst, för att svara på trådens egentliga fråga förlorade jag alltså oskulden 2.5 månad innan jag skulle fylla nitton
.