Har ni nångång känt ånger för nåt ni gjort i nåt mot nåt i sexuella sammanhang. Menar inte övergrepp/våldtäkt utan mer explicita detaljer, att ni varit alldeles för hårdhänta eller brutala?
Jag är har så fjantigt mycket prestige att jag bara inte kan säga förlåt eller fråga om tjejen tyckte det var jobbigt...
I min ungdom så hände det att jag kunde ångra ett ons - det är nog det enda jag kan komma på, som har med ånger att göra.
Men jag förstår inte riktigt hur man kan
tro att man varit för hårdhänt[:0]
Vilken slags sex är det då fråga om? Kan man vara för hårdhänt utan att tjejen säger ifrån?
Jag förstår ärligt inte, hur du menar?
Det finns ju tjejer som inte säger ifrån så tydligt då de tycker det går lite för hårt till.
Jag var lite sån förr att jag kunde gå med på att göra vissa saker bara för att jag visste killen gillade det. Visst jag gillade det också, men inte såååå ofta. Nu är det slut med sånt däremot, nu säger jag ifrån om jag inte vill något.
Men är man ung så vill man kanske vara "till lags" så mycket som möjligt.
Bara ett synsätt. Kan vara helt fel.
Jag tror säkert att det finns de som har sex för att vara till lags, eller bara för att de vet att partnern gillar det man gör.
Men vulgus pratade dessutom om "prestige", och då hamnar vi i ett annat läge tycker jag...
Den som är hårdhänt mot en partner, har ett gigantiskt ansvar för att inte skada eller göra illa sin sexpartner.
Kan man inte leva upp till det ansvaret, utan märker i efterhand att man kanske gått för hårt fram. Då är man en skitstövel om man inte klarar att be om förlåtelse.
Jag har svårt att tro att vulgus är en skitstövel. Därför förstår jag inte hans frågeställning!