hum en del av er borde det utfästan en varning på, era tankar är inrte men era önskningar är kriminella. funderat på hur man på verkar andra människor nångång? eller hur man påverkas själv? eller hur avkomman inavels barn kan bli? sex är ju i slut ändan iallafall fortplatning! även om det är kul att onanera. men fan vill ha en unge som vuxit upp för nära kärnkraft verket, eller är tillsynes sån som man brukar säga
skör om er men ta ert jävla ansvar som vuxna eller omogna Z
Ja ja, du har det inte lätt du....
Onanera.se är ju trots allt ett ställe där vi kan (till viss del) "släcka törsten" och få utlopp för våra kåta fantasier. När jag läser om dessa berättelser om onani/sex mellan syskon /föräldrar m.m. i släktväg, så är det ju själva berättelsen i sig som gör mig kåt, inte tanken på att jag ska göra det med min morsa eller syrra. Spyr av bara tanken....... Men som sagt när jag läser berättelserna så ser jag det som en härlig sexuell upplevelse mellan två människor......
VAD VORE LIVET UTAN FANTASIER ?
Själv har jag ju mina upplevelser med mitt ex. dotter....... där jag återberättar vissa sanna saker och givetvis "spetsar" till det hela med fantasins hjälp.
Så låt ALLA få skriva vad dom vill, vi vill ju inte att våra fantasier ska förbjudas!
Inga fantasier - ingen onani..... DET LÅTER TRÅKIGT !