D
Deleted member 71436
Gäst
För några dagar sedan bestämde jag mig för att göra ett litet test med en gammal kompis. Helt randomly en natt så bestämde jag mig för att skicka massa hemmavideos och bilder på min kuk då jag runkar och sprutar och filmer då min fru onanerar och då jag knullar henne på snapchat till honom och så gick jag och la mig.
Då jag vaknade fick jag bara som svar ”good morning ”. Jag skrattade bort det lite då han inte reagerade speciellt mycket MEN igår morse skrev han nu ska vi bli kvitt och skickade dick pics till mig och filmer då han knullade en tjej till mig!
Jag svarade att ja det är vi väl haha
Inatt skrev jag att hans filmer funkade bra att runka till så tack för det!
Fått några svar idag men inget riktigt mer än lite skämtsamma grejer ännu! hoppas och bara väntar på att det ska starta något roligt fram och tillbaka spel så vi kan runka tillsammans och prata porr osv! Håller tummarna!
Då jag vaknade fick jag bara som svar ”good morning ”. Jag skrattade bort det lite då han inte reagerade speciellt mycket MEN igår morse skrev han nu ska vi bli kvitt och skickade dick pics till mig och filmer då han knullade en tjej till mig!
Jag svarade att ja det är vi väl haha
Inatt skrev jag att hans filmer funkade bra att runka till så tack för det!
Fått några svar idag men inget riktigt mer än lite skämtsamma grejer ännu! hoppas och bara väntar på att det ska starta något roligt fram och tillbaka spel så vi kan runka tillsammans och prata porr osv! Håller tummarna!