Kukringen sprack , för grov balle tydligenKommer att bli några orgasmer i helgen
På med kukringen och bara knulla och spruta , blir en hel del fittslickning också, så chansen att jag lapar min egen säd är stor
Ligger just nu o runkar till dina bröst. Önskar jag fick slicka på dom o sen lägga en stor satsning över dom.Jag ska inte vara så svår så. Här har du lite att spruta ner.
Jag ska inte vara så svår så. Här har du lite att spruta ner.
Jag kör en sammanfattning. Är uppe i 27 då jag har snittat runt 3 per dag, både solo och med frugan iblandat.
Kan nämnas att det blev fem den dagen Icka postade den där bilden
När man skriver så där vill man veta mer!!Jag har ingen aning om var jag ligger men åker ju med på kinkykillens, så.... igår borde det ha blivit fler, tycker jag, då alla förutsättningar fanns. Vi avhöll oss under dagen för att spara allt najs till kvällen - så blev det bara en då. Synd, när vi var så laddade. Får väl ändå säga add den enda borde ha gett lite pluspoäng
Jag vet att du kan bättre än så!Jag ligger lite back, inte bra att jobba
1 knull och 8 runk än=9
Jag kommer snart ikapp!
27 är bra! Heja heja!
Nu vet jag ju inte om dina 5 berodde på min bild, men jag väljer att tolka det så och tar det som en komplimang Tack!!
Det kommer mer har bett Fragolina att berätta.När man skriver så där vill man veta mer!!
+ 4 med min nya vän womanizern och skön inspiration =27