mr_nitrous
Ny medlem
- Kön
- Man
Nån annan än jag som tycker det är konstigt att det är 192 pers on-line men ingen som skriver nåt
Om man lämnar sidan utan att logga ut. Det vill säga bara släcker fönstret eller går till en ny sida kan databasen på vår server uppfatta att man är ansluten i upp till tio minuter.
Antalet inloggade stämmer vad ni än tror. Det är mycket intressant att följa trafiken på sidan!
En av de mest spännande sakerna är att se vilka som har flera kön. Ni kan inte tro så många det är som är både killar och tjejer. Dessutom som är både 16, 18 och 23 år gamla, samtidigt!!!
Det mest pålitliga på sidan är nog antalet inloggade!
Charles - moderator
e de pryda, tjejerna?
Om man lämnar sidan utan att logga ut. Det vill säga bara släcker fönstret eller går till en ny sida kan databasen på vår server uppfatta att man är ansluten i upp till tio minuter.
Antalet inloggade stämmer vad ni än tror. Det är mycket intressant att följa trafiken på sidan!
En av de mest spännande sakerna är att se vilka som har flera kön. Ni kan inte tro så många det är som är både killar och tjejer. Dessutom som är både 16, 18 och 23 år gamla, samtidigt!!!
Det mest pålitliga på sidan är nog antalet inloggade!
Charles - moderator
Jag vet inte om jag vill veta... Än så länge finns alla här bara i min fantasivärld. Jag vet inte om jag skulle vilja veta sanningen i många fall. Jag tycker att man får skilja på sanning och upphetsande drömmar, allvarligt talat så kommer mycket fram här som inte tas upp kring fikabordet på jobbet. Jag förstår dem som vill vara anonyma då det gäller ålder och hemstad, men de som ljuger om kön kan väl växa upp. Hursomhelst, jag får som oftast vettiga svar på vettiga frågor och kan diskutera det mesta här, jag är nöjd så.