Hopzan
Medlem
- Kön
- Kvinna
Hopzan: Vill du ta min oskuld?
Det skulle knappast fungera eftersom jag är en gammal dam i dina ögon. Alltså en sån som du inte tänder på...
Hopzan: Vill du ta min oskuld?
Jag försöker få kontakt med tjejer via nätet.Tror du att det ger bättre resultat om du fortsätter att tillbringa mer tid inomhus?
Exakt hur länge vet jag inte, det har gått lite i vågor. Har testat både seriösa kontaktsidor och mer sexinriktade.Hur länge har du försökt med det då?
Får man fråga om din ålder?Det skulle knappast fungera eftersom jag är en gammal dam i dina ögon. Alltså en sån som du inte tänder på...
Jag har ju varit singel hela livet, så jag har ju inget att jämföra med.Min spontana undran efter att ha ögnat igenom denna tråd är vad exakt du är ute efter: Är du nöjd som singel men missnöjd med bristen på 'knulla' eller är det mer avsaknaden av en flickvän som är det viktigaste ?
Singellivet har ju både för- och nackdelar, men som sagt, jag har ju inget att jämföra med.Men du vet väl om du är nöjd eller missnöjd med ditt singelliv utan att behöva jämföra med något annat?
Jag är 37 år btw
Singellivet har ju både för- och nackdelar, men som sagt, jag har ju inget att jämföra med.Men du vet väl om du är nöjd eller missnöjd med ditt singelliv utan att behöva jämföra med något annat?
Jag är 37 år btw
Jag är ett år äldre. Du är absolut inte för gammal för mig.
Hur kan du säga så? Du känner ju inte mig.Själv tänder jag inte på människor som vänder kappan efter vinden...
Hur kan du säga så? Du känner ju inte mig.Själv tänder jag inte på människor som vänder kappan efter vinden...
Jag är inte intresserad av killar.
Jag fattar poängen, men det är inte så kul att vara oskuld i min ålder.Hm... jag bara funderar lite på, hur tycker själv att det låter när du säger:
Jag är 39 år och fortfarande oskuld
Skulle du själv känna att du vill ligga med någon som ser ut så, eller skulle det pirra till lite bättre om nån sa:
Jag är 39 år och fortfarande oskuld
Jag är hetero och tänder på tjejer, tänder inte på killar.
Varför skriver du på engelska?
Jag vill gärna träffa en tjej, inte bara för sex. Vill ha något seriöst, en flickvän.
Jag skulle ha mycket kärlek att ge, om jag träffar rätt tjej.
Om en tjej är oskuld, så är det något fint, att hon sparar sig till den rätta.
Men om en kille är oskuld, då är han en loser som inte kan få en tjej i säng.
Eftersom jag är helt oerfaren sexuellt, förutom onani, så är jag ganska nervös inför sexdebuten.
Ska jag säga till henne att jag är oskuld?
Om jag inte säger något, märker hon att jag är oerfaren?
Tänk om man är så nervös att man inte får upp den, eller sprutar direkt?
Fan snackar du om? Din kuk är asläcker, och tjejer ska va glada för att de får smaka! (Det är alltså vad du behöver intala dig själv, inte den attityd du utsätter tjejen för.)Hon kanske tycker att jag har liten kuk.
Om du blir mer nöjd med dig själv och ditt liv (bortsett från sexgrejen) så kommer detta att märkas och göra dig mer attraktiv. Ogillar man sitt utseende känns det förstås jättejobbigt att anstränga sig och klä upp sig. man känner sig som en clown. En apa i kostym. Men till slut inser man att man faktiskt inte gör sig till bara för att man försöker se bra ut.
Det är nog en kombination av flera olika saker. Man har fel intressen, är lite blyg, överviktig, bor kanske på fel ställe, dricker inte m.m.Varför tror DU att du inte fått knulla ännu?
Hur kan du säga så? Du känner ju inte mig.För det första skulle jag säga att du har helt fel inställning till sex och möjligtvis till tjejer, förhållanden, möjligvis till andra människor överhuvudtaget. Jag förstår att det är svårt att hålla sig positiv då.