69an - Vem överst?

asdf2

Ny medlem
Kön
Man
Blir det skönast när killen eller tjejen är överst?
Vad tycker ni själva och vad tycker era partners?

Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag tycker det är skönast när min man är underst

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Tycker det är skönast underst ,men häftigast överst .:D
( leka mjölka ko är rätt skoj det också):oops:

Toppentjej

Medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
Jag har lite svårt för 69:an egentligen, mest för att jag gärna går in så mycket i att ge att det liksom blir svårt att njuta fullt ut av att få oralsex, men måste jag välja så föredrar jag när killen ligger underst.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ytterligare en röst för killen underst här. Kanske är egoistiskt, men det är lite enklare att njuta fullt ut om man ligger på rygg utan gravitationen att bry sig om.

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Föredrar att ligga underst faktiskt.
Det är betydligt skönare att veta att hon själv styr hur djupt in i munnen hon vill ha mig, samtidigt som jag verkligen ÄLSKAR trycket av hennes kropp när hennes ben inte bär henne. När det blir så skönt att hon trycker sitt underliv mot min mun och min tunga och man är helt omsluten av hennes fitta är det som häftigast...

"Sit on my face" må låta väldigt rått och hårt, men det är verkligen otroligt upphetsande att vara omsluten av två varma lår samtidigt som man får njuta av smaken av en kåt tjej... Slår alla andra aktiviteter om ni frågar mig... :)

G

Guest

Gäst
Denna ställning är inte någon favorit faktiskt. Säger som Toppentjej, antingen så är jag så sugen på att suga hans kuk att jag har svårt att njuta av min egna behandling... Eller så njuter jag såå mycket av hans behandling att jag inte kan göra mitt något bra... :D

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
jag ligger helst på sidan det är lättare att smekas då och lättare för henne att styra hur långt in hon vill ta kuken

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Killen underst, men som flera sagt, tar det hellre i två omgångar så man kan koncentrera sig fullt på att njuta eller ge njutning. :)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hon överst! Är större än hon, och vill inte mosa henne.. ;) Och jag älskar att se hennes rumpa i vädret alldeles framför mig, hela härligheten.. va mysigt de är... F-sen, nu blir jag kåt. Älskling? Var är du? :)

H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Föredrar nog mest att ligga på sida..... om man nu kör en 69:a... Vill annars hellre vara tok-koncentrerad på mitt "uppdrag" att behandla mannens härlighet med mina orala färdigheter utan att bli "störd" i min egen lust.

juliet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ligga på sidan funkar. men mest blir det jag överst...
om ja inte e på mitt mest undergivna humör då förståss,
då VILL jag ha han över mig :cool::p

indigo85

Medlem
Kön
Man
nu vet jag inte för jag har inte legat annat än underst...men om killen ligger över, kan han inte typ ttycka ner kuken i halsen på tjejen lite omedvetet då??

Toppen