69an - Vem överst?

Ålder
43
Kön
Kvinna
man kan trycka till med tungan, men den är ju inte hur stark som helst, så risken för att den hamnar i halsen finns ju. Men den finns alltid oavsett ställning och position.

Själv tycker jag bäst om det på alla sätt... de har sina fördelar alla tre.

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inte provat 69, men det känns nog bäst om tjejen är överst! Men jag skulle nog (kanske) föredra att bara tillfredsställa tjejen och att hon bara njuter, av fulla muggar:p

Kön
Kvinna
oftast jag överst eller sidan. Är så lätt att bli "kvävd" om kille är överst...

annars så är ställningen lite överskattad...visst det är skönt, men finns så många andra ställningar som är bättre.

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Måste oxå säga att det skönaste är att hålla sugandet å slickandet åtskilt...man måste vara helt fokuserad på att både ge å ta....

Sen e ju 69:an i sig grymt upphetsande...blir ju faktiskt bara ännu hårdare av att känna en varm mun och lekande tunga runt kuken samtidigt som man får slicka mus...

:D:D

lajt

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är helst överst helt klart!
Har märkt att killen kommer åt bättre med händerna, samtidigt som jag slipper titta honom rätt i rumpan :)

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Blir det skönast när killen eller tjejen är överst?
Vad tycker ni själva och vad tycker era partners?
Jag tycker bara det är jobbigt med 69:an , vare sig det är liggandes på sidan & uppepå.
Svårt att koncentrera mig på det ena eller andra alls.[|)]
Inte min favorit, även om jag har testat ibland.

D

Deleted member 51940

Gäst
Gillar bägge varianterna. Svårt att bestämma vilken som är bäst...:p

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Håller nog med de flesta - vill hellre koncenterar mig på det jag gör och Om så ska jag vara ovanpå, dels för att han är större än mig och dels för att jag ska kunna variera "intaget" bättre.....

aza_sv

Medlem
Kön
Man
När jag är med en man vill jag vara överst, med en kvinna spelar det mindre roll. Vill jag bli dominerad är jag understa och vice versa!:p

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Föredrar sidoläge. Kan inte slappna av på samma sätt om jag ligger överst, och då får jag ingen orgasm, dessutom är det lättare att sära på benen i detta läge än överst.

Toppen