19cmKUK
Välbekant medlem
- Ålder
- 53
- Kön
- Man
Vilken vicka?hur går det med era utmaningar? ser inga fina sprut på vickan ännu
Vilken vicka?hur går det med era utmaningar? ser inga fina sprut på vickan ännu
högre upp i tråden utmanade jag er att runka till min favorit tjej och filma eller fote detVilken vicka?
underbart. ska bli trevligt att seNU har jag gjort en tribute till min favoritflicka , min första någonsin på bild eller film, Det blev en film och hon fick min sås
Den skall inte läggas ut, lite speciella omständigheter just för den flickan, får spruta på en annan kåt kärlek jag harunderbart. ska bli trevligt att se
jag skulle gärna runka å spruta på dig IRLTACK Spikes! Ja jag tycker det är sexigt som fan att se någon runka till bilder av mig, de sköna spruten och kommentarerna! Älskar dirty talk!
Gjort en tribute på charlotte kalla på min eromesida (länk i info)... ett av mina hårdare och längsta sprut någonsin tror jag
Har skrivit ut ett antal flickor som jag skall satsa på. Carola är med bland dom håll utkik på sidan bara.... Undrar vad man får lägga ut på den sidan egentligenHärliga sprut och bilder på din eromesida, saknar bara en sats på carola.
Gjort en tribute på charlotte kalla på min eromesida (länk i info)... ett av mina hårdare och längsta sprut någonsin tror jag
Det var jag, skall se vem jag skall spruta ner ikväll, se om jag kan spruta likaHärligt att se, där var du rejält kåt
skulle jag gärna göra.Slår vad om att @Satscha hade fått en bukkake som hade hållit världsklass om hon vill bara hon sagt till
Gör en ny tråd med omröstning på vilka som ställt upp