Punter
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Skicka en valfri bild så ser jag vad jag kan cum up with (kik: Punter666)Jag tar gärna en tribute så den som vill spruta på nån av mina bilder kan bara höra av sig, ansikte bröst fitta rumpa finns att spruta på.
Skicka en valfri bild så ser jag vad jag kan cum up with (kik: Punter666)Jag tar gärna en tribute så den som vill spruta på nån av mina bilder kan bara höra av sig, ansikte bröst fitta rumpa finns att spruta på.
Har inte kikSkicka en valfri bild så ser jag vad jag kan cum up with (kik: Punter666)
Synd att man är 32Runkar, pratarom och spruta till vanliga påklädda foton på mina eller andras tjejkompisar/kollegor
Ni som tar kontakt är 35-65 typ
Har platta så jag kan tribba men inte efter 5 sekunder. Har helst kontakt med någon 35-65 typ
Skriv privat för kik eller session
Skicka ditt kik eller sessionPersonligen föredrar jag bilder från Instagram eller motsvarande. Gärna med lite bakgrundsinformation om tjejen.
Ursäkta,inte meningen att låta dum, men det räcker att skriva samma meddelande en gång, eller som nu när du har bytt. Men det är lite tjatigt att se samma meddelande om och om igenRunkar gärna till mina och andras tjejkompisar/bekantas vanliga påklädda foton
Söker man runt 35-65 som gillar liknande
Har platta så jag kan göra tribs
Har ny kik och session, skriv privat så lägger vi till varandra
Du får väl lägga ut några bilder så vi kan bi stå dig med resultatOtroligt läckert att visa naken bilder av frun för andra män och få resultat av deras uppskattning. Kvinnor ska visas upp för män att njuta av.
Har inte Skype. Men lägg gärna upp lite bilder så vi får se och ha trevligt tillJag visar gärna upp nakenbilder av min fru, det gör mig så kåt. Har gjort det på Skype ibland och runkat samtidigt som jag visar upp henne
Påklädda? Nej inte min grej. Häller med avklädda kvinnor och deras vetskap om tributenFler som gillar runka till vanliga påklädda foton på tjejer? Har gärna kontakt med man, 35-65 typ
Kan göra tribs
Varit bortrest och har ny kik. Skriv privat så lägger vi till varandra
pmFler aktiva tribbare här? Som gillar att både göra och få tributes?
Föredrar bilder från sociala medier eller ansiktsbilder.