varför finns det inga kåta tjejer som är med på cam ? jag har hittat typ 150 pers som är kåta varav 0 är tjejer... varför finns det inga kåta onlinebrudar ? ngn som har svaret ?
nej nej finns inte ens kåta brudar här ffs alltid "ingen msn blabla" det är ju bara där man kan snacka seriöst... och det måste ju absoulut inte va cam på msn
Kanske för att män tänder mer på det visuella än vi kvinnor ?
nja men alltså, jag menar typ snacka på msn bara.. det är absoulut inte många som vill och det är ju ärligt talat bättre än att snacka här via mess eller i ngt forum, det kan man inte säga ngt annat om
nja men alltså, jag menar typ snacka på msn bara.. det är absoulut inte många som vill och det är ju ärligt talat bättre än att snacka här via mess eller i ngt forum, det kan man inte säga ngt annat om
Tror inte att det blir bättre av att du sitter och tjatar.
varför finns det inga kåta tjejer som är med på cam ? jag har hittat typ 150 pers som är kåta varav 0 är tjejer... varför finns det inga kåta onlinebrudar ? ngn som har svaret ?
Dom finns. Dessvärre för dej, som verkar lite desperat, tar det lite tid och krävs lite finess. Att bara "knacka på" och yra något om "äru kåt? Camma" eller "visa fittan" verkar inte funka så bra.
Testa att snacka som folk med någon av tjejerna. Kanske vänta mer än 30 sekunder innan du börja snacka cam så kanske kanske får du oxå napp.
/Challe
Dom finns. Dessvärre för dej, som verkar lite desperat, tar det lite tid och krävs lite finess. Att bara "knacka på" och yra något om "äru kåt? Camma" eller "visa fittan" verkar inte funka så bra.
Testa att snacka som folk med någon av tjejerna. Kanske vänta mer än 30 sekunder innan du börja snacka cam så kanske kanske får du oxå napp.
/Challe
Hörredu, du vet inte hur generös jag är mot alla tjejer jag träffar både IRL och på nätet jag har aldrig i mitt liv bara sagt typ " visa fittan" "ska vi cama"
alltid har jag försökt snacka om mina vardagliga intressen, ja allt möjligt...
MEN det har aldrig gått längre än så men desperat kan jag inte förneka att jag är. Men för det måste man inte va dum i huvet... så häv inte ur dig en massa konstigheter för h.....
Det på pinsamheter var värklighet, tro det eller ej. Jag tror nog att det är du som bör tänka till lite. Och föresten har jag inte sagt något ohövligt
precis, och det min kära camboy kom från en som vad jag kan räkna ut endast är ett år äldre än du själv....så om några månader kanske även du blivit en fin pöjk....?
jag har dock mina tvivel...men lycka till min vän!
ps. det finns nog så pass många sidor på nätet att du kan lägga ned din satsning med att reformera ona, du verkar nämligen ha fått 19222 andra emot dig...