Alltså, tjejer ?

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man
varför finns det inga kåta tjejer som är med på cam ? jag har hittat typ 150 pers som är kåta varav 0 är tjejer... varför finns det inga kåta onlinebrudar ? ngn som har svaret ? :eek:

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
varför finns det inga kåta tjejer som är med på cam ? jag har hittat typ 150 pers som är kåta varav 0 är tjejer... varför finns det inga kåta onlinebrudar ? ngn som har svaret ? :eek:

Svaret på vadå?

Kåta brudar som är online hittar du säkert här. Kåta brudar som visar sig i cam hittar du säkert också - fast inte här...

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man
nej nej finns inte ens kåta brudar här ffs alltid "ingen msn blabla" det är ju bara där man kan snacka seriöst... och det måste ju absoulut inte va cam på msn

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
nej nej finns inte ens kåta brudar här ffs alltid "ingen msn blabla" det är ju bara där man kan snacka seriöst... och det måste ju absoulut inte va cam på msn

Det kanske är precis där som ditt problem ligger. Jag tycker absolut att man kan "snacka seriöst" via mess på detta forum...

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man
Kanske för att män tänder mer på det visuella än vi kvinnor ? ;)

nja men alltså, jag menar typ snacka på msn bara.. det är absoulut inte många som vill :p och det är ju ärligt talat bättre än att snacka här via mess eller i ngt forum, det kan man inte säga ngt annat om

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna

nja men alltså, jag menar typ snacka på msn bara.. det är absoulut inte många som vill :p och det är ju ärligt talat bättre än att snacka här via mess eller i ngt forum, det kan man inte säga ngt annat om

Tror inte att det blir bättre av att du sitter och tjatar.

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Jag tror att de flesta har förstått att du gillar msn bättre än att prata via mess i detta forum. Frågan är om du har förstått att alla inte tycker likadant som du?

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man

Tror inte att det blir bättre av att du sitter och tjatar.

nej nej det har jag inte sagt:p jag är bara nyfiken på varför det är som det är.. och tjat kan man inte definera det som heller, mer en fråga bara

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man

Dom finns. Dessvärre för dej, som verkar lite desperat, tar det lite tid och krävs lite finess. Att bara "knacka på" och yra något om "äru kåt? Camma" eller "visa fittan" verkar inte funka så bra.

Testa att snacka som folk med någon av tjejerna. Kanske vänta mer än 30 sekunder innan du börja snacka cam så kanske kanske får du oxå napp.

/Challe

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Dom finns. Dessvärre för dej, som verkar lite desperat, tar det lite tid och krävs lite finess. Att bara "knacka på" och yra något om "äru kåt? Camma" eller "visa fittan" verkar inte funka så bra.

Testa att snacka som folk med någon av tjejerna. Kanske vänta mer än 30 sekunder innan du börja snacka cam så kanske kanske får du oxå napp.

/Challe

Tänk om alla hade samma finess som strategernas mästare - då hade det inte funnits ett enda inlägg under "Killar söker kontakt";)

Alla killar skulle ha fullt upp med att freda sig...

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man

/Challe

Hörredu, du vet inte hur generös jag är mot alla tjejer jag träffar både IRL och på nätet jag har aldrig i mitt liv bara sagt typ " visa fittan" "ska vi cama"

alltid har jag försökt snacka om mina vardagliga intressen, ja allt möjligt...
MEN det har aldrig gått längre än så men desperat kan jag inte förneka att jag är. Men för det måste man inte va dum i huvet... så häv inte ur dig en massa konstigheter för h.....

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hörredu, du vet inte hur generös jag är mot alla tjejer jag träffar både IRL och på nätet jag har aldrig i mitt liv bara sagt typ " visa fittan" "ska vi cama"

alltid har jag försökt snacka om mina vardagliga intressen, ja allt möjligt...
MEN det har aldrig gått längre än så men desperat kan jag inte förneka att jag är. Men för det måste man inte va dum i huvet... så häv inte ur dig en massa konstigheter för h.....

Jag har läst en del av dina inlägg och det är inte så att de lyser av mognad och intellekt. Inte heller av sex, utan snarast av barnslighet och desperation. Tramset under pinsamheter, tror du att tjejer över 18 (som vi vänder oss till på detta forum) tänder på det?

Sedan är det så att tjejer kan lukta sig till desperation på 100 mils avstånd och då flyr dom.

Till sist vill jag i all välmening be dig hålla en hövligare ton i forumet, annars kan en ondskefull moderator varna och kanske banna dej för "unsportsmanlike conduct" [}:)]

Vänligen

/Charles

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man
Det på pinsamheter var värklighet, tro det eller ej. Jag tror nog att det är du som bör tänka till lite. Och föresten har jag inte sagt något ohövligt

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det på pinsamheter var värklighet, tro det eller ej. Jag tror nog att det är du som bör tänka till lite. Och föresten har jag inte sagt något ohövligt

Jag läste din presentaion...

"Välkommen till thecamboy

Hej! jag är en kåt kille på 18 år som gillar att cama med både killar och tjejer. ADDA MEJ !!"

Den läser de tjejer (och killar) du söker kontakt med också. Så medan du tar tre snabba frågor om allmänna intressen och sådant har de redan räknat ut vad du är ute efter och...

Ja du kanske kan räkna ut själv hur det går.

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kåta tjejer fins här..Tro mej!;)

Men har bara fått en fin kontakt med dem genom att närma mig på ett seriöst sätt.

Sen får man ju tänka på "könsfördelningen" det går väl minst 20 unga testoron stinna pojkar med aggresiv marknadsföring (och alla har cam) på varje kvinna här, så man får nog vara beredd på att bli bortvald om man inte väcker deras intresse (har sånna erfarenheter också:)) och oddsen ökar ju inte av att flickor verkar bli kvinnor långt innan pojkar blir män.

Så slipa lite på din introduktion när du kontaktar tjejerna så ska du se att en ny värld öppnar sig!;)

/TG

FinPöjk

Ny medlem
Kön
Man
Men.... vad är fel på dig ? din stund kommer med tjejer och sånt [|)] Alltså, var bara dig själv och var inte så snabb med de intima sakerna så ska det nog gå bra ^^

Ålder
40
Kön
Man
precis, och det min kära camboy kom från en som vad jag kan räkna ut endast är ett år äldre än du själv....så om några månader kanske även du blivit en fin pöjk....?

jag har dock mina tvivel...men lycka till min vän! :)

ps. det finns nog så pass många sidor på nätet att du kan lägga ned din satsning med att reformera ona, du verkar nämligen ha fått 19222 andra emot dig...

FinPöjk

Ny medlem
Kön
Man
precis, och det min kära camboy kom från en som vad jag kan räkna ut endast är ett år äldre än du själv....så om några månader kanske även du blivit en fin pöjk....?

jag har dock mina tvivel...men lycka till min vän! :)

ps. det finns nog så pass många sidor på nätet att du kan lägga ned din satsning med att reformera ona, du verkar nämligen ha fått 19222 andra emot dig...

Hehe ^^

Toppen