Anal penetrering verkar svårt. Hur är det för dig?

Tj58

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Får lätt in ett finger i analen och kan njuta av det. Men det är omöjligt att få in två fingrar med ordentligt med glid. Har provat att trycka och slappnat av men det går inte.
Känns som det skulle vara omöjligt med dildo eller en riktig kuk. Fler som har det så?

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag får in större grejer utan problem men jag känner ändå igen det du beskriver. Med min största plugg får jag inte in hela, det tar liksom bara stopp och det hjälper inte hur mycket jag jobbar på. Men en dag ska jag klara den!

Ett tips som du säkert redan har hört är att krysta lite lätt samtidigt som du trycker på, då brukar det gå lättare.

okejåvahär

Medlem
Kön
Man
Får lätt in ett finger i analen och kan njuta av det. Men det är omöjligt att få in två fingrar med ordentligt med glid. Har provat att trycka och slappnat av men det går inte.
Känns som det skulle vara omöjligt med dildo eller en riktig kuk. Fler som har det så?
Det kan nog hjälpa om det man för in har en smalare topp och sedan blir bredare vartefter. Min lilla plugg är avsevärt lättare än den större att få in bara för att den är smal i toppen. Vid det bredaste är det inte så stor skillnad på dem däremot.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns set med tre buttplugs att köpa.https://lustjakt.se/sv/artiklar/butt-buddies-set.html?trackID=176468400 Börja med den minsta och smörj med glidmedel ,öva ofta och slapna av sammtidigt som du krystar försiktigt när den förs in.SÅ SKÖNT.

Dadbod

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
började med finger, sen smal morot, sen grövre morot med engångshandske (ja, det var innan löskuken, ok ;) ) och vaselin, sen gurka med kondom och vaselin. Nu löskuk och glidmedel :) Älskar det.

Leppy

Medlem
För mig gjorde det rätt ont första gångerna. Nu när jag klarar rätt stora saker så känner jag i efterhand att jag var lite för ivrig bara. Börja med riktigt små saker som man kan ha i länge och helst flera gånger i veckan sen sakta börja trappa upp

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en löskuk med sugkopp som är smal vid kukhuvudet och blir grövre ner mot kukroten och den glider i analen med lite glid utan problem och det blir inget problem att låta den glida in ner mot den grövre delen sedan. Undrar hur det skulle kännas med en riktig kuk??:unsure::unsure:

sven555

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar använda mina fingrar i analen och känna djup in . Brukar töja sig efterhand .. Känns gott att få in fingrar

Chan

Medlem
Kön
Man
Blivit knullad av samma kille tre gånger
Och han sa att jag var trång
Dock hade han en rätt stor kuk
Och hade kondom

Har testat olika dildo

Men tar man det lugnt så får jag nog in det mesta

Jag gillar när det nästan gör ont

Toppen