Anal penetrering verkar svårt. Hur är det för dig?

CD25

Medlem
Ålder
26
Kön
Man
Brukar använda glidmedel och butplug innan date. Sen är det alltid skönt att spänna sig och retas innan partnern kör in hela kuken

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig är det inga problem men jag har hållit på sedan tonåren också. :p
Mycket glidmedel och kontinuitet i analpenetrerandet gör att man lättare kan få in det man vill samt att njutningen blir bättre.
Nu tex är jag nyknullad av mina stora dildosar som slinker in utan besvär och tillräckligt tillfredsställd för att fortsätta onanerandet till lite sköna dildoklipp.

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Det fungerar med lite tips. Ta det i steg. Som många säger. Använd rikligt med glid. Sätt knäna mot bröstkorgen så öppnar du dig.

Tryck in föremålet så att det nästan gör ont. Då tar det 15 sek innan ringmuskeln slappnar av så vänta lite. Andas in djupt så att magen jobbar.

När du därefter trycker lite till så krysta som om du skulle skita och är "hård i magen". Andas samtidigt ut djupt och tryck till så att din dildo eller plugg glider in.

Ta det lite lugnt när den är på plats och låt kroppen vänja sig. Andas djupt när du tar ur den. Sätt in och ta ut några gånger så är du igång.

Vänta några dagar och gör om det. Runka samtidigt så att kroppen känner njutning parallellt med ansträngningen.

Om du gör detta på en kvinna så är det viktigt att hela tiden stimulera vagina, hela området runt och smek hennes analöppning samtidigt. Smörj och massera öppningen.
När du sen för in ett finger i hennes anal så för samtligt in några fingrar i vagina och sug på klitoris. Då glider känslorna av att du kommer in i hennes hål ihop.
Var lite mer hårdhänt med vagina än analen när du vidgar så kan jag garantera att hon njuter av det. Jag har gjort detta med en kvinna som inte var beredd på det. Efter det ville vi båda ha analsex. Hon fixade dessutom en extraman bara för att få dp. :)

Tj58

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har en löskuk med sugkopp som är smal vid kukhuvudet och blir grövre ner mot kukroten och den glider i analen med lite glid utan problem och det blir inget problem att låta den glida in ner mot den grövre delen sedan. Undrar hur det skulle kännas med en riktig kuk??:unsure::unsure:
Ska kanske prova en sådan. Vet du var du köpt den och vilken modell?

Toppen