snoppfjollan
Välbekant medlem
- Ålder
- 36
*wups hade visst redan svarat, hmm lite uppdaterad nu, kanske*
1) Kön och Ålder?
Har snopp
33
2) OBS! Ja eller Nej fråga. Har du eller har du fått din anal penetrerad av div. föremål (så som ett finger, dildo, ljud, grönsak, kuk mm) ? Svarar du NEJ så skippa resten av frågorna och svara endast på 2b frågan... Svarar du JA radera frågan 2b...
-ja
3) När du pröva för hur gammal var du då ?
-12/13
4) Varför pröva du första gången ? Och hur var det ?
- hmm.. Blev väl inspirerad kan man säga.. det var skönt^^
5) När du för första gången använde ett föremål som hjälpmedel vid anal onani, vad använde du då ? Hur var det ? Nått du kan rekomendera ? (Ett finger är inte ett föremål i det här fallet)
- ett ljus^^ Är nog inget att rekomendera men var bredare än fingret, gav lite mer "fyllnads känsla"
6) Har du nån sexleksak vars användnings område är för baken ? Så som dildo, butt plug, anal kulor mm ? Vad tyckte du om dom ? Bäst respektive sämst osv ?
- har en del buttplugs dildos...
En bra vibrerande dildo är skönt.. Buttplugs är härliga de med, beror lite på vad man är ute efter.. Det är så omständigt med att spola etc så blir mer sällan dildolek tyvärr..
dock perfekt om man är frustrerad... ^^
7) Hur värmer du upp innan du ska ha analsex eller använda dig av nån lite större leksak ?
-buttplug/rengöring
Har du som kille eller tjej med nån form av lös kuk penetrerat din partner analt ?
Till killar: Vad tyckte du ? Skönare än vaginaltsex ? Lika dant ?
-
9) Har du tagit emot analsex av/från din partner ? Hur var det ?
Ja, det är oftast ganska härligt.. bara partnern är lyhörd..
Till tjejer: Skönare än vaginaltsex ? Lika dant ?
-
10) Om du måste välja, och se ett "porr avsnitt" som bara innehöll analsex eller vaginalsex vilket skulle du då välja ? Varför ?
- analt.. hmm jag är lite anal? ^^
11) Vad tycker du är skönast att få eller ge ?
- mest erfarenhet av att få så det får bli svaret.
12) Har du haft en hand eller nått med liknande storlek i baken i så fall vad ? Hur var det ? Skulle du villa kunna eller bli fistad analt ?
- nope..
13) Vad är det längsta samt det bredast du "tagit"/fått in i analen ?
- har en storsvart dildo, den är lång och tjock.. dålig på att uppskatta men ca 25/30 cm , bredare än en toarulle/mindre än en läskburk.. (mitemelllan där typ..)
14) Om du blir penetrerad analt, rör du då vid ditt könsorgan med handel eller nån leksak ?
- beror på.. men det är inget jag "behöver"*
njuter av det anala
15) Vilken ställning tycker du passar bäst för analsex ?
- enklast är väl doggy, men det känns så härligt missionären.. tihi^^
Satt i knäet första gången i baksätet på en bil.. det var rätt skönt.. men jag var yngre och mindre då.. jag är lite otymplig/förfet för det nu ^^
16) Har du fått en orgasm vid anal penetrering ? Vad tyckte du om den ? Hur skiljde den sig från en "vanlig" ? Var den skönare, i så fall varför ?
ett par enstaka gånger, didlo med vibrationer...
har sprutat lite någon enstaka gång utan att komma när jag blivit fylld men .. det är lite "jobb" att hitta hela vägen dock var den senaste analgasmen bättre än den andra och den första... man lär sig antar jag :$
1) Kön och Ålder?
Har snopp
33
2) OBS! Ja eller Nej fråga. Har du eller har du fått din anal penetrerad av div. föremål (så som ett finger, dildo, ljud, grönsak, kuk mm) ? Svarar du NEJ så skippa resten av frågorna och svara endast på 2b frågan... Svarar du JA radera frågan 2b...
-ja
3) När du pröva för hur gammal var du då ?
-12/13
4) Varför pröva du första gången ? Och hur var det ?
- hmm.. Blev väl inspirerad kan man säga.. det var skönt^^
5) När du för första gången använde ett föremål som hjälpmedel vid anal onani, vad använde du då ? Hur var det ? Nått du kan rekomendera ? (Ett finger är inte ett föremål i det här fallet)
- ett ljus^^ Är nog inget att rekomendera men var bredare än fingret, gav lite mer "fyllnads känsla"
6) Har du nån sexleksak vars användnings område är för baken ? Så som dildo, butt plug, anal kulor mm ? Vad tyckte du om dom ? Bäst respektive sämst osv ?
- har en del buttplugs dildos...
En bra vibrerande dildo är skönt.. Buttplugs är härliga de med, beror lite på vad man är ute efter.. Det är så omständigt med att spola etc så blir mer sällan dildolek tyvärr..
dock perfekt om man är frustrerad... ^^
7) Hur värmer du upp innan du ska ha analsex eller använda dig av nån lite större leksak ?
-buttplug/rengöring
Har du som kille eller tjej med nån form av lös kuk penetrerat din partner analt ?
Till killar: Vad tyckte du ? Skönare än vaginaltsex ? Lika dant ?
-
9) Har du tagit emot analsex av/från din partner ? Hur var det ?
Ja, det är oftast ganska härligt.. bara partnern är lyhörd..
Till tjejer: Skönare än vaginaltsex ? Lika dant ?
-
10) Om du måste välja, och se ett "porr avsnitt" som bara innehöll analsex eller vaginalsex vilket skulle du då välja ? Varför ?
- analt.. hmm jag är lite anal? ^^
11) Vad tycker du är skönast att få eller ge ?
- mest erfarenhet av att få så det får bli svaret.
12) Har du haft en hand eller nått med liknande storlek i baken i så fall vad ? Hur var det ? Skulle du villa kunna eller bli fistad analt ?
- nope..
13) Vad är det längsta samt det bredast du "tagit"/fått in i analen ?
- har en storsvart dildo, den är lång och tjock.. dålig på att uppskatta men ca 25/30 cm , bredare än en toarulle/mindre än en läskburk.. (mitemelllan där typ..)
14) Om du blir penetrerad analt, rör du då vid ditt könsorgan med handel eller nån leksak ?
- beror på.. men det är inget jag "behöver"*
njuter av det anala
15) Vilken ställning tycker du passar bäst för analsex ?
- enklast är väl doggy, men det känns så härligt missionären.. tihi^^
Satt i knäet första gången i baksätet på en bil.. det var rätt skönt.. men jag var yngre och mindre då.. jag är lite otymplig/förfet för det nu ^^
16) Har du fått en orgasm vid anal penetrering ? Vad tyckte du om den ? Hur skiljde den sig från en "vanlig" ? Var den skönare, i så fall varför ?
ett par enstaka gånger, didlo med vibrationer...
har sprutat lite någon enstaka gång utan att komma när jag blivit fylld men .. det är lite "jobb" att hitta hela vägen dock var den senaste analgasmen bättre än den andra och den första... man lär sig antar jag :$