Hade inte tänkt kommentera detta ämne mera, eftersom det är ungefär lika givande som att stå o dunka huvudet blodigt i väggen. MEN Sambokille, du riktade frågan till mig o då måste jag ju vara artig o svara!
För det första är hjärnan vår största erotiska "körtel". Därför kan det bl a vara svårt att få en tjej våt om hon inte är sugen i hjärnan. Du kan göra alla smekningar rätt, men om hon t ex bara ligger o är irriterad på att du aldrig lagar mat lr dammsuger så lär hon inte bli kåt!
Grejen med anal6 för mig o alla kvinnor jag har pratat med irl är att det är oskönt o obehagligt, därför ej ngt man har ngt sexuellt ut av. För att du ska förstå vad jag pratar om kommer här ett ex:
Du ska ha sex med en tjej, men hon vill att du samtidigt ska hänga upp o ner i ngr remmar. Du måste hela tiden fokusera på remmarna o spjärna emot annars blir du typ kvävd av en rem som sitter runt halsen. Allt blod rinner ner i din skalle o den pulserar våldsamt.Hur lätt är det att njuta o vara kåt då?!
Nästa gång har hon med sig en kaktus som du ska köra upp o ner i din näsa samtidigt som hon suger av dig. Hon suger helt gudomligt men det gör förbaskat ont i näsan. Klarar du att hålla ståndet o njuta då?
Det spelar för mig ingen roll om mannen smeker mig helt perfekt medan han har kuken i min bak- känslan av obehag är för stark så allt annat drunknar i den känslan. Förstår du nu vad jag menar med att vi kvinnor inte har ngt som kan göra att det känns sexuellt skönt i analen? På detta forum finns det dock ett antal kvinnor som påstår motsatsen o det får stå för dem, men så här känner jag o jag är inte ensam...