Nightdriver
Medlem
- Kön
- Man
Det låter som att du skulle gilla dubbelmacka. Har du provat det?
In my dreams
Har du testat med en stav i stjärten samtidigt som du blir knullad i musen? Det måste vara så nära en dubbelmacka man kan komma...!
In my dreams
In my dreams
Har du testat med en stav i stjärten samtidigt som du blir knullad i musen? Det måste vara så nära en dubbelmacka man kan komma...!
In my dreams
Jo, det har nog hänt
Oh my god, Lyckliga sambo....
Jadu pussy... du vill aldrig lyssna på de som jag som läst att det faktiskt inte är sant att bara män har "något" som kan göra det skönt med anal6. Men jag tänker inte upprepa då du inte lyssnar.
Får jag fråga vem som skrivit "att det inte gjorde sååå ont"? Ser inte det nånstans i denna tråd, har iofs bara ögnat, men vad jag ser mest är att tjejerna skriver att det är skönt. Som jag.
Men som sagt tidigare, gör tredubbelt och mer än så mer ont då killar hittar på att stoppa in så många fingrar som möjligt i ens fitta. Då kan jag bli så arg att jag sparkar honom seriöst i magen. DET är det enda jag har upplevt i sexväg som har gjort ont, riktigt ont! Fördelen med analen, om man nu kan säga så, är att den är väldigt så att säga flexibel. Så gör inte ont varken då man skiter eller då man får en kuk eller något upp i den. Däremot fittan, ajaj... Undrar lite hur det ska gå den dag man föder barn om man tycker det gör ont att få in några fingrar i fittan... Tycker för övrigt inte heller det är skönt med en alldeles för grov kuk i mig heller, knappt att killen lyckas föra in den....
Så meningen med vad jag skriver är helt enkelt, finns såååå otroligt mycket mer när det kommer till sex som gör seriöst ont. Där a6 i jämförelse helt klart är skönt. Sen har folk olika smak. Finns ju de som tycker det är det skönaste som finns att få så många fingrar upptryckta i fittan. Finns de som tycker det är mysigt att bli munknullad tills de spyr. Finns de som tycker att det är skönt att bli smiskad. Finns de som tycker... Ja, hur som, något jag alltid kommer stå fast i i diskussioner, oavsett vad det handlar om, är att smaken är som baken. Finns ju de som inte gillar att ha sex över huvud taget också. Finns män som gillar män, finns kvinnor som gillar kvinnor. Finns de som gillar att plocka använda trosor från tvättstugor (har jag varit med om, nån som plockat mina trosor då jag lämnat tvätten inne i tvättrummet, så har antalet trosor helt plötsligt börjat minska). Saker som iaf andra kan tycka är sjukt kan andra tycka är det bästa som finns. Och man kan inte göra annat än acceptera, eller ja, man får väl helt enkelt sluta lämna sina smutsiga trosor i tvättrummet då man tvättar (vilket jag har gjort).
Sen vet jag inte vad du känner till om erogena zooner. Men erogena zooner är ju typ, brösten, rumpan... I princip överallt där det är skönt att bli smekt. klitoris är en erogen zoon, analöppningen är en erogen zoon för vi har väldigt mycket nerver osv där som gör att det pirrar till då nån smeker lite med fingret eller så... Bara där har du ju en orsak till varför lite lek med analen kan vara skönt. Erogena zooner, olika ställen på olika människor.
För mig så ska sex vara ngt skönt, inte "det gjorde inte sååå ont". Finns inget i min anal som kan göra det skönt att få in ngt där. (Som jag har sagt hundra ggr tidigare är det faktiskt end män som har ngt där som kan göra att det känns skönt, dvs prostatan- men den diskussionen tänker jag inte gå in på igen)
Kanske har ni kvinnor som säger att det är skönt ngt extra litet organ där som ännu ej har upptäckts av läkarna...