Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
En av mina största fantasier är att få sänka mig ner över en stenhård kuk ock känna hur den sakta tränger in och spänner ut min anal. Kör en del med dildos för att varaväl förberedd när den stora dagen väl kommer. Känner Meg ganska väl förberedd för att ta längden på en rejäl kuk, kanske typ 18-20 cm, kan man ju välja hur mycket man trycker in, däremot så har jag svårt med grovlek, vill nog gärna he en öite smalare kuk, typ 10-12 cm i omkrets, vill kunna rida på ganska ordentligt, och för ju självklart inte göra ont.

D

Deleted member 72491

Gäst
Jag vill ha en lagom kuk som börjar med att knulla mig mjukt efter uppvärmning. Sedan hårdare och hårdare

CD25

Medlem
Ålder
25
Kön
Man
Började fantasiera om det redan när jag var 14, och det var bara äldre män som svävade i mina fantasier. Dröjde inte många år innan jag fick mina fantasier uppfyllda av äldre man.

Playdate69

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan bara säga att det är enorm skillnad på löskuk och riktig! Att bli knullad på riktigt är galet skönt! Viktigt dock med massor av glid och naturligtvis kondom! Den får gärna tas av så sperman får flyga fritt alternativt sväljas( om ni litar på varandra..) Har dock en dröm om att en kuk sprutar i mig följt av en ny kuk som använder sperman som glidmedel och fortsätter knulla mig( avd porrskadad ;) )

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan bara säga att det är enorm skillnad på löskuk och riktig! Att bli knullad på riktigt är galet skönt! Viktigt dock med massor av glid och naturligtvis kondom! Den får gärna tas av så sperman får flyga fritt alternativt sväljas( om ni litar på varandra..) Har dock en dröm om att en kuk sprutar i mig följt av en ny kuk som använder sperman som glidmedel och fortsätter knulla mig( avd porrskadad ;) )
Kan också tänka mig att riktig kuk är skönare. Problemet för min del är att det troligen inte finns så stora kukar som jag vill ha. Sen skulle jag också vilja ha fler kukar efter varandra men isf vill jag få allt i munnen och svälja :X3:

D

Deleted member 72491

Gäst
Den fantasin har jag haft. Vara en riktig spermaslyna

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har bara provat en gång. Det var när jag och en runkpolare hade tittat på porr i flera timmar och runkat och sugit varandra. Tillslut frågade han om han fick stoppa in den. Ställde mig på alla fyra medan jag kollade vidare på porrfilmen. Var otroligt skönt, nästan som en lågintensiv orgasm som pågick hela tiden. Skönast när han kom och jag kände spärman och hans krampande kuk. Har provat med dildo men inte alls samma sköna känsla. Skulle vilja prova att ha en kuk i munnen samtidigt eller att knulla min fru bakifrån.

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inte provat den äkta varan men har flera dildos i olika storlekar och prostata-leksaker som jag använder ibland när jag får sug för det! Tycker det är otroligt skönt och skulle gärna någon gång prova att bli knullad av en riktig kuk, gärna modell större då jag tänder på lite större kukar ;)

Toppen