T_REX
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Absolut.Personkemin är viktig på alla plan...
Absolut.Personkemin är viktig på alla plan...
Kan också tänka mig att riktig kuk är skönare. Problemet för min del är att det troligen inte finns så stora kukar som jag vill ha. Sen skulle jag också vilja ha fler kukar efter varandra men isf vill jag få allt i munnen och sväljaKan bara säga att det är enorm skillnad på löskuk och riktig! Att bli knullad på riktigt är galet skönt! Viktigt dock med massor av glid och naturligtvis kondom! Den får gärna tas av så sperman får flyga fritt alternativt sväljas( om ni litar på varandra..) Har dock en dröm om att en kuk sprutar i mig följt av en ny kuk som använder sperman som glidmedel och fortsätter knulla mig( avd porrskadad )
Den fantasin har jag haft. Vara en riktig spermaslynaKan bara säga att det är enorm skillnad på löskuk och riktig! Att bli knullad på riktigt är galet skönt! Viktigt dock med massor av glid och naturligtvis kondom! Den får gärna tas av så sperman får flyga fritt alternativt sväljas( om ni litar på varandra..) Har dock en dröm om att en kuk sprutar i mig följt av en ny kuk som använder sperman som glidmedel och fortsätter knulla mig( avd porrskadad )
Håller med dig. Skulle vara härligt att få testa. Min fru blir galet kåt av tanken på att jag ska bli knullad.Att få känna en riktig kuk tränga in är en stark längtan,bli knullad och få känna hur kuken pulserar när det går.