Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

pelleporr

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Har ännu inte vågat prova, men tänker att det första gången borde vara någon med lång och smal kuk, så
det inte gör ont ?
 

pelleporr

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Om där finns någon äldre herre med lång och smal kuk skulle jag gärna låta dig komma in i mig. Norra Östergötland eller Södra Sörmland. Kanske Zin Rose i Norrköping ?
 

Kukbur69

Ny medlem
Jag bor i Skåne och vill gärna suga kuk till att börja med, knästående i hallen. Att få satsen i mun, ansikte och hår. Sedan bara gå därifrån, fortfarande nedsmetad med sperma. Jag har gjort det tre gånger sammanlagt med två killar och det var magiskt förutom sista gången då han ville knulla mig i missionären och det gjorde bara ont. Men nu har jag töjt mig så idag kanske det funkar. Jag är dock fortfarande mest intresserad av att suga kuk och en rejäl sats i mun och ansikte, stjärten kan komma med tiden.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Jag bor i Skåne och vill gärna suga kuk till att börja med, knästående i hallen. Att få satsen i mun, ansikte och hår. Sedan bara gå därifrån, fortfarande nedsmetad med sperma. Jag har gjort det tre gånger sammanlagt med två killar och det var magiskt förutom sista gången då han ville knulla mig i missionären och det gjorde bara ont. Men nu har jag töjt mig så idag kanske det funkar. Jag är dock fortfarande mest intresserad av att suga kuk och en rejäl sats i mun och ansikte, stjärten kan komma med tiden.
Du kommer inte ångra dig:p
Tror jag!
 
Toppen