Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

Jocks64

Aktiv medlem
Detta har varit en fantasi länge nu att få en kuk i mig. Drömscenariot är en äldre lite tuffare man som vet hur man knullar en annan man. Just det att han tar för sig och knullar mig bara för egen njutning är en dröm jag haft så länge

MrTOM

Medlem
Var på Manhattan i Stockholm för många år sedan, sög av en man vid övre sugbänken. Han frågade om vi kunde gå till ett rum istället för att fortsätta ostörda, väl där beordrade han att klä av mig! Naken stod jag på knä på sängen och han började slicka mig i stjärten(som jag förberett för att detta skulle ske), snart hade jag ett finger i min anus som följdes av två. Sög hans fina kuk ordentligt hård och snart var han bakom mig med sin nu insmorda kuk, hans hårda kuk penetrerande mina ringmuskler med ett visst besvär! Det smärtade en aning i början men snart kom njutningen och när prostatan fick sin massage då kändes det underbart, kändes otroligt sexigt att bli dominerad av denne man som nu knullade mig med kraftiga tag. Han var uthållig men till slut kom han med en otrolig orgasm och det var härligt att känna den pumpande kuken i min stjärtfitta, jag sjönk ihop på sängen alldeles utmattad av den härliga upplevelsen!

Dadbod

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Har blivit det några gånger, det är sååå himla underbart :) det är så skönt att känna det lilla "ploppet" när ett väl markerat ollon glider in precis innanför..... wow säger jag bara. längtar tills jag får uppleva det igen. nån kring växjö eller jönköping som är sugen? ;)

stayups55

Aktiv medlem
en skön känsla att få kuk i sig, det tar tid men när man blir van kan slappna av och påsättaren tar det lugnt och töjer upp hålet. Då är det underbart

Toppen