Är det bara jag, men som jag uppfattar det så visar sig fler och fler männisor sig nakna. Vilket jag tycker är unerbart
Jag önskar er allt väl, gör värden till en sexuell bättre värld.
Och nu är gränsen till Danmark lite öppnare igen….Det var/är ju en av grejerna med Cityswingers1 i Köpenhamn, man kom dit, klädde av sig och hängde omkring naken. Bubbelbad, bastu, kvinnor, porrbio och visst, ibland hände mycket mer - men också skönt att bara vara naken och relaxa med andra! Faktiskt helt nöjd också efter de besök där inget mer hände än möjligen en stilla runk...
Det låter grymt härligt......Jag och min sambo är alltid nakna när vi är hemma, och jag är aktiv naken när jag går på porrbio och min sambo har bara en tunn klänning på och ingenting under när vi går på porrbio.
Och så fort vi har sex på porrbiografer så åker klänningen av!!!!!!
Och det är härligtoch vi får många som tittar på och en del män smeker henne när vi har sex och det finns även män som får vara med oss och ha sex!!!!!!
Att få visa sig naken är underbart!
Jag är uppvuxen med nakenhet och det är som du säger helt underbart! Jag älskar det också!Att få visa sig naken är underbart!
På vilket vis är du uppvuxen med det? Gick dina föräldrar omkring nakna också, så att det blev det naturliga i ditt hem?Jag är uppvuxen med nakenhet och det är som du säger helt underbart! Jag älskar det också!