Ansiktssprut?

swedeman

Ny medlem
Kön
Man
Hej allesammans! Eftersom jag inte varit speciellt aktiv på dessa sidor så kan det ju med stor sannolikhet vara så att det redan finns en tråd på detta ämne. Då ber jag om ursäkt!

MEN, jag undrar bara - hur vanligt är det att tjejer gillar att bli sprutade i ansiktet tro? Jag har haft ett tiotal tjejer genom åren men ingen av dom har verkat vara speciellt intresserad. (Jag har väl å andra sidan inte frågat... ;o)

Ni tjejer - är det vanligt att man gillar det?
Ni killar - hur ser ni på det hela?

Eller är det bara i porrfilmens värld detta finns?

Ha en bra helg allesammans!

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror att det är väldigt ovanligt att tjejer gillar det. De flesta av mina tjejkompisar tycker sperma är oerhört äckligt och vill inte ens röra vid det, än mindre svälja. Jag vet inte varför det är så vanligt med ansiktssprut i porrens värld, men jag tror inte att det speglar vad de flesta tjejer vill, tvärtom. Fast sen finns det såklart undantag också, jag tycker sperma är helt fantastiskt, det är det bästa med hela sexet när killen kommer på en.

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Att killen kommer i tjejens ansikte i porrfilmer är bara för att de vill liksom sätta killen i en maktposition.

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Jag skulle säga att ni har 50% fel. Visserligen handlar de flesta porrfilmer om maktsituationer, vilket både killar och tjejer tänder på. Men att en porrfilm skulle funka som ett subtilt psykologiskt redskap där makt demonstreras genom att killen sprutat i tjejens ansikte har jag svårt att tro. Det är ett hett argument bland pop-feministerna, det är allt. Porrfilmer är inget konst som man kan plocka isär, det är ingen tanke bakom allt som visas.
Om jag vill spruta över en tjejs ansikte, vilket man ibland fantiserar om, så har det aldrig handlat om någon sorts makt. Jag fantiserar ju också om att tjejen sitter på mitt ansikte, och inte ens då handlar det om makt.

shadow

Medlem
Kön
Man
Min tjej gillar det (så även jag). Men då är vi kanske lite extrema och presenterar nog inte den större delen av den "normala" Svensson.

Frågade min tjej vad hon gillar med det, och hon säger att hon helt enkelt är en bekräftelsen på att hon gjort ett bra jobb. Sedan så har hon alltid gillat sperma, det yttersta manliga som hon säger.

För mig så gillar jag det för att min tjej njuter av det. När vi knullar så gör det mig dödskåt att veta att jag "snart" får se henne njuta av att jag sprutar henne i ansiktet.

Vi båda kanske har blivit lite porrförstörda...men åt andra sidan, så länge det är oss både det gäller och vi båda njuter så är det väl ok antar jag! :)

Marre

Ny medlem
Kön
Man
Jag anser inte att jag blir jättesugen på att bli sprutad i fejset om vi ska ut senare under dagen-annars funkar det väl.Jag blir inte speciellt kåt av det men jag blir glad om jag kan göra något för honom.Det är väldigt porrskadat egentligen men tände rnågon på det är det ju inte så mkt att göra nåt åt. då får han ju hoppas att han/hon hittar någon som tycker om det också. men vill inte tjejen tycker jag ni ska respektera det. duschar man tillsammans och suger av honom så går det ju hur bra som helst. fast personligen är jag nog en mer fan av att slicka upp det från hans mage eller svälja direkt. but that's just me. . ha de guut!

Bisexuell
Har bilder

Utforskaren

Ny medlem
Kön
Man
Förstår inte riktigt vad problemet med att bli sprutad i ansiktet är om man går med på att svälja. Det är bara att skölja bort

/en som sväljer

shadow

Medlem
Kön
Man
Verkar ju trots allt vara några tjejer på detta forum som gillar det? Kanske samhället och porrfilm börjar morfa ihop?

Så länge som båda njuter av det så är det ok anser jag.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Originally posted by shadow

Verkar ju trots allt vara några tjejer på detta forum som gillar det? Kanske samhället och porrfilm börjar morfa ihop?
Jag tror inte på att porren är en konspiration för att förändra människors önskningar. porren är en produkt, och som alla produkter så anpassas den efter konsumenternas önskningar.

Så även om jag själv föredrar ett sprut över en välformad rumpa, så vill uppenbarligen majoriteten av konsumenterna ha ansiktssprut. Jag tror inte ansiktssprutet har något med makt att göra, det är nog snarare en förvrängning av mannens önskan att vara just manlig; ett gigantiskt sprut är manligt. Sprutar det så pass att kvinnan inte ens kan svälja allt utan hela ansiktet blir täckt så är det bara ännu mer manligt.

Om bara tiden går och kvinnorna brukar sin konsumentmakt så kommer även porren att anpassas. Om ansiktspruten sedan försvinner eller om de stannar för att även kvinnor ser det som manligt får framtiden utvisa...

shadow

Medlem
Kön
Man
Porr är en produkt av våra fantasier, och då menar jag med att porr och samhället morfar ihop, så gör det det på så sätt att vi kanske börjar ge efter till våra fantasier mer. Vad som bara fanns i folks huvuden kanske numera också börja hända i verkligheten i sängen?

heimat

Medlem
Kön
Man
Tycker det är upphetsande att spruta i ansiktet, rumpan, magen, brösten ja nästan varstans på tjejen. Men ansiktet hör helt klart till favoriterna då du har en helt annan kontakt med tjejen.

Min nuvarande tjej vägrar testa detta vilket jag till fullo accepterar. Mitt ex var av en annan åsikt. Hon blev vråltokig så fort man visade kuken och ville alltid ha satsen i munnen eller ansiktet efteråt och svalde glatt.

powerace

Ny medlem
Kön
Man
Dom flesta tjejer jag varit med har gillat det, vissa har gjort det för att göra mej nöjd(tror jag), och andra gillar det inte alls...
Många tycker själva att det är porrigt och vill bli sprutade i ansiktet.... jag gillar det skarpt :)

No one is a virgin, life fucks us all *PowerAce*

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Anledningen till ansiktssprutet i porrfilmer är väl också antar jag att det är mycket lättare att filma mannens orgasm om han kommer på kvinnan än i henne, sen också som jag skrev tidigare i denna tråd, sätta mannen i en maktposition.

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jag tror att du satte huvudet på spiken där ,Gizza. En porrfilm där killen kommer inne i tjejen skulle liksom inte vara en porrfilm.

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Visst kan det vara porrfilm, har sett sådana filmer, men den typen av filmer finns det få av.

Dasen

Medlem
Kön
Man
Ska inte porrfilmer röra det lite förbjudna som egentligen inte händer IRL så ofta, typ analsex, svälj, stora ormgropar mm. Tror nog det har påverkat folk till att göra det till en verklighet.
Själv tycker inte jag att ansiktssprut är särskilt tändande.
Och det där med makt kan jag väl köpa 50% av också, för många tjejer är det ju tändande med killar i uniform typ poliser, militärer har även sett dom som tänder på blåställ. Alla dom här förknippas ju med aktoretet, styrka och makt. Och det är ju tjejer som tänder på det.
Vet inte ifall det här säger någet men fick det sagt iaf.:)

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter

mr.Bukkake

Ny medlem
Kön
Man
Hej alla spermafans !

Sen jag fick Internet för några årsen.. har jag fått en stor passion för bukkake o facials(ansiktssprut på tjejer)
Så undrar om någon har bukkake o facials filmer för ev. byte ?? eller bara vill snacka lite om denna passion gärna tjejer som gillar ansiktsprut ! Mmm..
Har rätt stor samling ! även privata bilder,filmer på bukkake o ansiktsprut på er tjejer o mogna kvinnor är av stort intresse o skulle va än mer unikt med svenskt !
Och är självfallet 100% seriös o diskret ! o endast för eget privata bruk till min samling. skulle aldrig falla mej in o lägga ut nån på nätet eller någon annanstans !!
Hör av er till mej alla ni som gillar detta! min hotmail o msn: brixx99@hotmail.com så kan vi snacka mer..

Anders85

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker inte att det är något direkt speciellt med ansiktssprut. Innan jag testade det så kändes det dock ganska lockande, och sen hade jag en flickvän som gillade det, så jag testade. Men det kändes inget speciellt tyckte jag, det var ju lite härligt i och med att det var något man aldrig gjort förr, och eftersom det är lite "förbjudet". Men det är inget jag skulle böna och be för att få göra...

Toppen