Kan bara ta på mig metallring om jag inte har stånd. Jag börjar med att ta en kula i taget och trär därefter igenom kuken sen sitter ringen ljuvligt skönt runt hela paketet. Älskar att känna metallringen runtJag trär igenom en del av kuken, sedan bollarna och sen resten av kuken.
Tack för info!Den sitter bra, ramlar inte ur då kulan/ägget är 45mm i diameter. Jag tar på mig den på morgonen innan jobbet och tar av den när jag kommer hem.
Det finns många olika modeller på www.Koalaswim.com
Samma med mig. Bortsett från att jag aldrig putsar fönster...heheDet är så underbart att vara naken, jag sover alltid naken. När jag är ensam hemma är jag oftast naken. Jag städar naken, putsar fönster naken, så underbart och upphetsande.
Hoppas du hade en verklig modell som du målade av...Här en bild på när jag målar naken. Hoppas länken fungerar.
https://imgbox.com/7xValDcF
Om modellen hade legat i den positionen som du målar den i och du med det halvståndet så hade jag inte klarat måla färdigt. Hade hoppat på henne som en tjur.....Tyvärr inte just då. Men en bra bild som förlaga.
Nej, jag var slak men rätt så svullen. Det är viktigt att man tänker sig för när man är på event och kurser, går man över gränsen så kommer man inte få fler jobb. Vad gäller event så kommer man överens i förväg om vad man ska göra och sen håller man sig till det, det är trots allt ett betalt arbete.Hade du ståkuk när du sålde?