asugning

rirre

Ny medlem
Kön
Man
fick en helt underbar avsugning idag av mitt kk och hennes kompis..dom kom till mig förut och jag såg att de var något som dom ville..mitt kk hade berättat för sin kompis att hon bara älskade o ge mig avsugningar..kompisen fråga om hon fick va med nån dag..jag satt o slappade i soffan..dom sätter sig en på varje sida..och börjar smeka o kyssa mig..jag vart ju stenkåt direkt.dom reste sig o klädde av sig till bara string..sen slet dom av mig mina byxor o boxer´s.staken var riktigt hård nu..o dom börjar suga o leka med den sakta..dom turas om...och suger samtidigt..fuktar hela paketet ordentligt med massor av saliv..jag bara njuter av behandlingen..dom börjar smeka sig utanopå sina små läckra string samtidigt..underbart att se de samtidigt som man blir avsugen..efter ca 20min..så känner jag att de börjar trycka på.då suger dom ännu fortare..tillslut får jag jordens utlösning..helt underbart..dom skulle komma till mig ikväll igen..o ge mig nåt mer..;)

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Där skulle man ha varit rirre's situation, det låter fint:D:p

Kåt runkare

microcf

Ny medlem
Kön
Man
oavsett om det är sant eller påhittat var det underbart o läsa :)
det är nog många killars dröm att något sånt händer... eller har jag fel?? ;)

undras vad tjejer tycker... undra om de drömmer om att med en annan tjej leka med en killkompis?? :p

rirre

Ny medlem
Kön
Man
klart de är sant...är ingen person som ljuger...har fått mig en rejäl omgång till av mina två puddingar..;)...återkommer med mera..

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du är visst omtyckt och får vad andra bara kan önska sig!! Men när återkommer du med mer information??:p:)
Originally posted by rirre

klart de är sant...är ingen person som ljuger...har fått mig en rejäl omgång till av mina två puddingar..;)...återkommer med mera..

Kåt runkare

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
rirre!, hur är det blivit avsugen av dina väninnor i det senaste. Berätta:):p

Kåt runkare

Toppen