Att gilla sperma eller inte?

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
"strosade" runt lite på nätet och var inne på en form av sexblogg där jag fann denna insända text från en kvinna.
Ligger nog en hel del i hennes tyckande från många fast vi killar kanske inte vill tro det:D

nå vad säger ni kvinnor och män om detta?

Jag tycker att sperma är skitäckligt. Både försats och sperma smakar så vidrigt att jag måste hålla tillbaka en spya om jag ens försöker ta det i munnen. Känslan av varm slemmig sperma i munnen är för mig lika hemskt som om det vore någon annans snor jag skulle svälja. Tro nu inte att jag är manshatare på något sätt. Jag älskar sex och kan verkligen ge mig hän med den underbara mannen jag har i mitt liv. Det händer att jag suger honom men först efter att han varit inne i mig och all “kuksmak” är borta.

Överallt framställs det som att alla kvinnor älskar att svälja. Är det verkligen så? Jag är snart fyrtio år och har alltid känt som jag gör. Är det mig det är fel på?

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag tror att det har framgått här på forumet att jag inte håller med kvinnan i bloggen! Jag är fullkomligt galen i hårda kukar som vill bli avsugna! Gud, vad ledsen jag skulle va om jag aldrig fick smaka varken sperma eller försats :(

Anledningen till att jag gillar det så mycket är kanske att det är en bekräftelse på hans kåthet och det tänder mig jättemycket att veta att han är kåt. Om man dessuom på egen hand kan få honom att komma, är det klart att jag gärna vill ha det i munnen. Har jag sedan fått det i munnen, ser jag ingen anledning till att inte svälja... Kan väl inte påstå att det är direkt gott, men situationen och kåtheten gör att det är bland det mysigaste jag vet...

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Att smaken är delad tror jag framgår med all tydlighet här. Har själv träffat båda typerna av kvinna. Båda har all min respekt.

Tror också det är som icka säger att kåtheten tar överhanden och känslan av att göra något lite förbjudet blir en kåthetshöjare i sig och det gör att man gör det mer än gärna...

Jag sprutar för övrigt gärna in i en hungrig, sugande mun:p;)

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag tror att det har framgått här på forumet att jag inte håller med kvinnan i bloggen! Jag är fullkomligt galen i hårda kukar som vill bli avsugna! Gud, vad ledsen jag skulle va om jag aldrig fick smaka varken sperma eller försats :(

Anledningen till att jag gillar det så mycket är kanske att det är en bekräftelse på hans kåthet och det tänder mig jättemycket att veta att han är kåt. Om man dessuom på egen hand kan få honom att komma, är det klart att jag gärna vill ha det i munnen. Har jag sedan fått det i munnen, ser jag ingen anledning till att inte svälja... Kan väl inte påstå att det är direkt gott, men situationen och kåtheten gör att det är bland det mysigaste jag vet...
icka, du verkar vara en underbar tjej! Lyckost din sambo.

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
"strosade" runt lite på nätet och var inne på en form av sexblogg där jag fann denna insända text från en kvinna.
Ligger nog en hel del i hennes tyckande från många fast vi killar kanske inte vill tro det:D

nå vad säger ni kvinnor och män om detta?

Jag tycker att sperma är skitäckligt. Både försats och sperma smakar så vidrigt att jag måste hålla tillbaka en spya om jag ens försöker ta det i munnen. Känslan av varm slemmig sperma i munnen är för mig lika hemskt som om det vore någon annans snor jag skulle svälja. Tro nu inte att jag är manshatare på något sätt. Jag älskar sex och kan verkligen ge mig hän med den underbara mannen jag har i mitt liv. Det händer att jag suger honom men först efter att han varit inne i mig och all “kuksmak” är borta.

Överallt framställs det som att alla kvinnor älskar att svälja. Är det verkligen så? Jag är snart fyrtio år och har alltid känt som jag gör. Är det mig det är fel på?

Har du nån länk till bloggen? Det vore spännande att läsa...

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan säga att jag inte tycker om, alla ggr, konsistensen av sperma eller försats, men som tidigare talare sagt så är det en upphetsande faktor att veta att det man gör ger resultat. Men sen kan jag också säga att det är olika på olika män...

Kan ta skillnaden mellan två män till exempel som jag varit med, en av dem hade en väldigt krämig, tjock sperma, som då han sprutade i mun så blev det som...för mig iaf, svårt att svälja helt, det satt som kvar i gommen hela tiden hur mycket jag än svalde och svalde, blev som äckligt på det sättet och ville helst inte att han sprutade i mun. Medan den andra hade en väldigt, ja, motsatsen helt enkelt, inte alls krämig eller tjock, utan som lätt, och då gick det även bra att svälja, det försvann snabbt ner.

Så för mig är största problemet konsistensen. Men sen kan ju smaken vara olika också från gång till gång, och det är inte alltid den är helt okej, så att man helst avstår, faktiskt, också något som är olika från män till män. :)

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag kan ju tillägga att jag inte är så värst bevandrad bland olika män... Kanske har jag haft tur och alltid stött på män med ok konsistens, smak och lukt. Det där med krämigt som fastnar i gommen har jag aldrig varit med om... Men visst varierar det lite från gång till gång även om man håller sig till samma man :)

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hehe, man behöver ju bara ha varit med två för att kunna jämföra om det har varit olika :)

M

MissSecret

Gäst

Jag skriver under på det här! Kunde inte ha sagt det bättre själv... :D

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hehe, man behöver ju bara ha varit med två för att kunna jämföra om det har varit olika :)

Ja visst, men de jag har varit med har haft ganska lika konsistens osv... Kanske varierar det lite beroende på hur länge sedan det var han kom osv?

Issa

Medlem
Kön
Kvinna

Ja visst, men de jag har varit med har haft ganska lika konsistens osv... Kanske varierar det lite beroende på hur länge sedan det var han kom osv?

Ja, kanske gör det de, eller ålder eller något. Har ingen som helst aning, vet bara att det är den största skillnaden jag varit med om. Och det fick mig att ogilla ta hans sperma i munnen iaf :)

Toppen