Tror nog jag var först, men vi kan säkert dela som snälla flickor!
JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...
JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...
Nu har jag tack och lov en sambo som är oerhört lyhörd och omtänksam i sängen...så det är inte det som är problemet. Utan att han bara inte gillar det. Alternativt är osäker på hur han ska göra.
Nu har jag tack och lov en sambo som är oerhört lyhörd och omtänksam i sängen...så det är inte det som är problemet. Utan att han bara inte gillar det. Alternativt är osäker på hur han ska göra.
Herre gud.... Jag som älskar det....!
En följdfråga på det här ämnet blir då hur man gör om ens sambo inte verkar gilla att slicka... [!]
Jag har aldrig upplevt den där otroliga känslan av att bli slickad.
Antingen så är det inget för mig eller så har jag inte träffat rätt fittslickare än?
Jag har aldrig upplevt den där otroliga känslan av att bli slickad.
Antingen så är det inget för mig eller så har jag inte träffat rätt fittslickare än?
tror mest på den senare..du får ge din man & dig sj tiden att utforska den sköna konsten att kyssa sammet..
..annars har jag en tunga som får Gene Simons att bli avis, som dessutom r bra på att stava små berättelser om synd & njutning över hela din venusblomma
& mina läppar vill smaka på dina safter...
det kanske r så enkelt att det inte r din grej...
men lycka till
men lycka till
Hur ska jag få reda på om det inte är min grej?
men lycka till
Finns inga genvägar... du måste träna intensivt!!
Du får offra dig lite, låta din kille hålla på länge med munnen i din fitta!
men lycka till
Finns inga genvägar... du måste träna intensivt!!
Du får offra dig lite, låta din kille hålla på länge med munnen i din fitta!
Trodde (hoppades) svaret skulle bli: För att veta måste du låta flertalet män, helst så många som möjligt, komma innanför din trosa. Endast efter det kan du få svaret!