Att smaka på sin egen sperma?

G

Guest

Gäst
Av ren nyfikenhet undrar jag hur många av er killar här har smakat på sin egen sperma?:)
Inte för att jag är åt kill-hållet, men jag undrar hur ni tycker att er sperma smakar!;)

Min är salt, lite bitter och är nästan som att äta ostron!:p

Lek vidare!

SubMares

Halvgalen människa, i en helgalen värld!

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jupp smakat var det här. Ganska intetsägande smak, lika lite salt som de påstår att fitta luktar fisk. Mer allmänt vedertagna myter antar jag, eller så har jag haft turen och bara träffat tjejer med god hygien. Sperma luktar lite mysko dock, inte godis direkt.

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Tja smakat har man ju gjort det smakade ju inte mumma direkt tror nog inte att de som gillar sperma gör det för smaken snarare för att det är lite kinky.

G

Guest

Gäst
Jodå, jag har smakat. Lite beskt och salt så där.. Jag håller med gizzmo, det är inte smaken som är grejen, men fan vilken skön upplevelse det är att slicka upp sin sperma från tjejens kropp. :)

kukrunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by FordFairlane

Jodå, jag har smakat. Lite beskt och salt så där.. Jag håller med gizzmo, det är inte smaken som är grejen, men fan vilken skön upplevelse det är att slicka upp sin sperma från tjejens kropp. :)

Håller med, det bästa som finns är ju att slicka nysprutad fitta ! ;)

Bigload

Medlem
Kön
Man
Det händer ju rätt ofta att jag råkar spruta mig själv i ansiktet och även i munnen ibland. förutom att det stör själva orgasmen är det jobbigt är att dom jävlarna simmar...dom kommer ju upp i näsan till slut...väldigt irriterande..

runkaballen

Ny medlem
Kön
Man
Min smakar typ ingenting, kände mig lite kinky när jag kom hem halvfull vid 3 tiden på natten, o la benen huvudet i sängen och sprutade floder!

Kallskar

Ny medlem
Kön
Man
Skulle gärna vilja lära mig att gilla min egen sperna. När jag runkar så blir jag så jättesugen, men när sperman kommer fram så tappar jag suget. Brukar inte kunna förmå mig till att ta mer än en liten droppe. Ibland lägger mig med benen uppåt och tar sprutet in i munnen, men i samband med orgasmen så tappar man "aptiten".

Vad göra ??

Hade funderat spruta in en en filmburk, frysa in och slicka i mig någon gång när jag är riktigt sugen ? vad tycks ?? Någon som testat ??

Tacksam för alla tips.

Erik188

Medlem
Kön
Man
Så schysst. Mycket bra tips :D

Originally posted by FordFairlane

Marre

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by gizzmo

Tja smakat har man ju gjort det smakade ju inte mumma direkt tror nog inte att de som gillar sperma gör det för smaken snarare för att det är lite kinky.

U got it so right;)

Bisexuell
Har bilder

Vardagsrunk

Ny medlem
Kön
Man
Skulle aldrig få för mig att smaka på sperma
om jag inte kunde slicka på min egen kuk!
Kom på för två tre år sedan att jag nådde ända fram
och det blev som det blev efter en fest, så provade
jag och kunde inte sluta i tid och fick hela satsen i munnen.
Varken gott eller äckligt, men spottade det gjorde jag-
Dock extremt porrigt...

Men nyfikenheten fanns kvar, så efter ett par gånger
så var det inte så otäckt att svälja sperman i munnen.

behappy

Medlem
Kön
Man
Det är lite lyxigt att kunna snaska på sin egen kotte!
Hade varit fräckt att kunna! Även om man inte skulle använda sig av det varje gång så skulle det vara coolt att kunna.

matte343

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Av ren nyfikenhet undrar jag hur många av er killar här har smakat på sin egen sperma?:)
Inte för att jag är åt kill-hållet, men jag undrar hur ni tycker att er sperma smakar!;)

Min är salt, lite bitter och är nästan som att äta ostron!:p

Lek vidare!

SubMares

Halvgalen människa, i en helgalen värld!

Jo jag har smakat på sperman några gånger men oftast blir det försatsen medans man runkar. Bägge smakar salt och lite unket

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Min smakar lite salt och ganska intetsägande. Det är ingen vana att smaka på den, men jovisst - jag har smakat

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Varken kuken eller sperman smakar äckligt. Sperman har en distinkt smak men långt ifrån äcklig. Det som de flesta har problem med är konsistensen.

Toppen